چگونه از ریمل استفاده کنیم ؟

 

ریمل از چه چیزی ساخته شده است و در واقع چگونه کار می کند؟

برای بسیاری از ما ، ریمل یک کیف آرایشی ضروری است ، اما آیا تا به حال به این فکر نکرده اید که ریمل در واقع چه کار می کند و چگونه کار می کند؟

هزاران مارک ، چوب دستی و تنوع وجود دارد – هر کدام ادعاهای بازاریابی خاص خود را دارند – به این معنی که دانستن اینکه بهترین ریمل برای شما و مژه ها ، بودجه یا موقعیت شما چیست ، گیج کننده است. در ادامه با راهنمای خرید ریمل با شما همراه خواهیم بود

 

ریمل از چه چیزی ساخته شده است؟

اولین ریمل مژه و ابرو ، همانطور که اکنون می شناسیم ، توسط میبلین در سال 1872 با استفاده از ترکیب وازلین و زغال اختراع شد. این روزها ترکیبات تهیه ریمل پیچیده تر از مالیدن زغال روی وازلین است ، اما دستور کلی ریمل مژه و ابرو نسبتاً ساده است.

 

اکثر ریمل ها شامل رنگدانه ، پلیمر ، ماده ضخیم کننده و نگهدارنده هستند و هدف از ریمل مژه ها تیره شدن ، بلند شدن و ضخیم شدن مژه ها است.

 

رنگدانه برای رنگ مژه ها استفاده می شود ، معمولاً سیاه یا قهوه ای تیره است ، اما رنگهای دیگر ریمل مژه و ابرو وجود دارد. در صورت وجود رنگدانه های قهوه ای رنگدانه ها تمایل به کربن سیاه یا اکسید آهن دارند. کربن سیاه یک شکل خالص از کربن در پودر یا گلوله است و در آزمایشگاه ها با احتراق ناقص سوخت تولید می شود.

 

نقش پلیمر این است که هر مژه را بپوشاند و قوام سفت تری به آنها ببخشد ، در حالی که آنها را بلندتر می کند ، این چیزی است که ریمل ها را می چسباند. اینها سرسین ، صمغ تراگاکانتین یا متیل سلولز هستند که پلیمرهای گیاهی هستند و به یکدیگر و مژه های شما متصل می شوند.

 

مواد ضخیم کننده که حجم بیشتری به مژه ها می دهند ، موم یا روغن هستند ، مانند موم زنبور عسل ، پارافین ، کارناوبا ، موم نخل یا کنجد ، اکالیپتوس یا روغن های دیگر.

 

سپس می توانید از ریمل ضد آب یا ضد آب استفاده کنید.

 

ریمل ضد آب چگونه کار می کند؟

ریمل های ضد آب آبگریز هستند ، به این معنی که آب را دفع می کنند و در آن حل نمی شوند ، در حالی که ریمل های ضد آب برعکس هستند ، آب را جذب کرده و به راحتی حل می شوند.

 

روغن فوق العاده آبگریز است ، بنابراین اکثر ریمل های ضد آب حاوی مقدار زیادی موم یا روغن در مقایسه با محصولات مبتنی بر آب هستند.

 

چگونه ریمل بزنم و به کدام چوب دستی نیاز دارم؟

یکی دیگر از بخشهای مهم ریمل این نیست که ریمل از چه چیزی ساخته شده است ، بلکه نحوه کاربرد آن است ، جایی که شکل عصا ظاهر می شود. ما این راهنمای گام به گام را با جزئیات بیشتر در مورد نحوه اعمال ریمل مانند توضیح داده ایم. یک راهنمای حرفه ای ، که توسط هنرمند گریم هنرمند ما نوشته شده است ، و ما آن را در زیر خلاصه کرده ایم.

 

در اکثر ریمل ها سه شکل عصای اصلی وجود دارد ، کلاسیک ، مخروطی و خمیده ، سپس میله نازک و کلاسیک را در طول و در مقابل چوب های ضخیم دارید ، که معمولاً در بازار عرضه می شود زیرا حجم بیشتری از ریمل مژه و ابرو را روی هر مژه می مالند و باعث می شود آنها ظاهر شوند. ضخیم تر

 

نوع برس یا عصایی که استفاده می کنید بسیار مهم است تا مطمئن شوید هر ریملی که استفاده می کنید به طور یکنواخت زده شود و مژه های شما را به درستی بپوشاند

 

آیا باید از پرایمر مژه استفاده کنم؟

همچنین باید به پرایمر مژه اشاره کنیم. این ریمل ها به این معنا شبیه مژه و ابرو هستند که مژه های شما را طولانی و ضخیم می کنند ، اما رنگدانه مشابه ریمل ندارند.

 

بیشتر پرایمرهای مژه سفید هستند و به عنوان پایه ای برای قرار دادن ریمل رنگدانه عمل می کنند.

 

بله ، شما فقط می توانید چندین لایه ریمل معمولی روی آن قرار دهید ، اما با خطر تراکم مواجه می شوید. پرایمرهای مژه دارای گرزهای بلندتر و شبیه شانه هستند که مژه های شما را جدا می کند و آنها را برای ریمل آماده می کند ، که ممکن است نیاز به خرید دو ریمل مجزا را نادیده بگیرد.

 

مثلاً یک پرایمر بلند کننده و ریمل مژه ای که بلندتر است بخرید. پرایمر مژه مورد علاقه ما Lancome’s Cils Booster XL است. ارزان نیست ، اما نه تنها مژه های آماده برای ریمل را شاداب می کند ، بلکه حاوی ویتامین هایی است که مژه های شما را حالت دهنده و سالم و طولانی نگه می دارد.