چرا مردم بک لینک PBN میسازند ؟

برای جلوگیری از این اتفاق می توانید، اطلاعات سایت ها را متفاوت ثبت کنید. برای جلوگیری از این مشکل می توانید از شرکت های مختلفی هاست تهیه کنید و یا IP اختصاصی برای هر سایت در نظر بگیرید؛

البته این کار هزینه های زیادی دارد و همچنین مدیریت سایت ها سخت می شود. در صورتی که تمام سایت های موجود در شبکه به سایت های دیگر مرتبط با حوزه کاری خود لینک ندهند، گوگل این احتمال را می دهد که یک pbn وجود دارد. برای مثال ما زمانی که سئو سایت تیوان را انجام میدادیم ، قصد داشتیم افراد مرتبط در حوزه استارت آپ را جذب کنیم.

خرید بک لینک Pbnدر نتیجه توصیه میشود دامنهها تحت افراد مختلف ثبت شوند. پیشنهاد می شود سایت ها را به نام افراد مختلفی به ثبت برسانید. و اکنون می توانید بخشی از آن را دریافت کنید، بدون نیاز به صدها هزار نفر برای رقابت با نام های بزرگ.

در صورتی که تمامی دامنه سایت ها به نام یک نفر یا یک شرکت ثبت شده باشد، گوگل به راحتی این ارتباط را تشخیص می دهد. برای خرید بک لینک pbn از کلاه سئو اقدام کنید. اگر اقدام به تغییرات اساسی در محتوا و ساختار یک سایت کنید، گوگل به راحتی متوجه استفاده از این سایت به عنوان یک شبکه لینک می شود.

با این حساب فقط یک چیزی وجود دارد: شما از بک لینک برای تقویت سئو خارجی خود استفاده میکنید. در وب سایت های تخصصی سعی کنید هر چند وقت یکبار در مقالات خود به یک منبع با ارزش مانند ویکی پدیا و … این می تواند ناشی از افزایش ترافیک وب سایت باشد که منجر به مشتریان بیشتر یا درآمد بیشتر از تبلیغات در صفحه شما می شود.

اگر سایت های موجود در شبکه شما همگی در یک هاست و با آی پی یکسان باشند، گوگل به راحتی متوجه می شود. اگر سایتها همگی روی یک سرور باشند شناسایی آن برای گوگل ساده است.

اما در ساخت PBN خودتان به راحتی بر روی محتواها و کیفیت آنها نظارت داشته و دغدغه ارتباط برقرار کردن با مدیر وب سایت ها را نیز ندارید. صفحاتی که با کلیت وبلاگ شما هماهنگ باشند بهترین نوع صفحات هستند اما تعدادی صفحات استاندارد هم هستند که معمولا در تمام وب سایت ها می توانید آنها را ببینید.

پس از تایید و خرید دامنه ها، می توانید با استفاده از آنها اقدام به ساخت وبلاگ نمایید. روش بک لینک سازی PBN یا Private Blog Network به روشی گفته میشود که در طی آن یک مجموعه ای از وبسایت ها و وبلاگ ها ، با هدف ایجاد بک لینک برای سایت مرکزی ایجاد میشود.

خب حالا ما وبلاگ هامون رو ساختیم و سایت هایی که مدنظرمون هست رو خریداری کردیم . با مرور مراحلی که تاکنون به آن اشاره کردیم، از جمله: شناسایی دامنه های آزاد، بازسازی صفحات بر روی هاست مورد نظر، استفاده از اطلاعات اختصاصی برای هر سایت و تولید محتوای مخصوص برای هرکدام از سایت ها، به زمان زیادی نیاز دارید.

حداقل روی کلمه کلیدی و سایت اصلی خود این روش را تست نکنند بهتر است. شما باید برای هر سایت خود محتوایی اختصاصی در نظر بگیرید. نظر شما پس از تایید منتشر خواهد شد.

لینک سازی Pbnدر صورتی که از محتوای تکراری استفاده کنید، با جریمه گوگل روبرو خواهید شد و رتبه صفحات خود را از دست می دهید. اگر بتوانید همین وقت و انرژی را برای تولید محتوا و رعایت اصول سئو سایت خود به کار بگیرید، نتیجه بهتری دریافت می کنید. البته تا زمانی که طبق قوانین و اصول گوگل پیش بروید و آن ها را رعایت کنید.

با رعایت کردن این دو فاکتور مطمئن باشید در هر کلمه کلیدی میتوانید به رتبه اول گوگل برسید. با تحت کنترل داشتن تمام سایت هایی که به شما لینک می دهند، می توانید از عدم حضور سایت های رقبا، تمرکز بر محتواها و حفظ کیفیت و اعتبار آنها مطمئن شوید.

بک لینک Pbn

اکنون که با مزایای بک لینک PBN آشنا شدید، قصد داریم نحوه شناسایی آنها توسط گوگل را برایتان توضیح دهیم. سایت های معتبر و با ارزش برای دادن لینک به سایت شما از فرآیند های طولانی و پیچیده ای استفاده می کنند. به طور کلی پیدا کردن این گونه سایت ها، حفظ کیفیت و اعتبار محتوا و همچنین ارتباط با مدیر سایت، بسیار طولانی و خسته کننده است. اگر همه سایتهایی که به شما لینک میدهند تحت نظارت خود شما باشند هرگز مشکلی بابت حضور سایتهای رقیب، از بین رفتن تمرکز محتوایی یا کاهش کیفیت و اعتبار آن نخواهید داشت.

در صورتی که از قوانین گوگل سرپیچی کردید، دیگر شانسی برای موفقیت نخواهید داشت و رتبه و اعتبار سایت شما از بین می رود. این گونه بسیاری از سایت ها با افت شدید رتبه مواجه شدند و یا به طور کلی رتبه خود را از دست دادند؛ به همین دلیل استفاده از بک لینک PBN ریسک شدیدی به همراه داشت. چطور گوگل لینک سازی pbn را شناسایی میکند؟ این گونه صفحاتی که ارزشمند هستند، شناسایی شده و محتواهای آن بر روی هاست شما پیاده سازی می شود.

مقالات زیادی باید روی این سایتها قرار بگیرد که هرکدام از آنها یونیک و اختصاصی باشند. در این شرایط باید، سایت های مرتبط با حوزه کاری خود را شناسایی کنید و در بخش های مختلف به آنها لینک دهید.

اکثر وبمسترها برای داشتن سایتی با سئو موفق، اقدام به لینک سازی خارجی برای وب سایت خود می کنند؛ البته این کار با شناخت سایت های مرتبط و معتبر امکان پذیر است و نیاز به پرداخت هزینه های بالایی دارد.

شما فقط باید زمانی از این ابزار استفاده کنید که سایت شما دارای تعداد قابل توجهی لینک اسپم یا غیر طبیعی است که می تواند منجر به جریمه ی وب سایت شما شود.