پیش نمایش هند و استرالیا 1st T20I پیش نمایش: خوش بین هند آماده قوی ترین لباس کریکت است


در حالی که تقریباً تمام کریکتهای گذشته و حال به کریکت تست سوگند یاد می کنند ، بدون شک بهترین لباس هند در کریکت بین المللی در کوتاهترین قالب – T20 Internationals است. تقریباً تمام تیم در قالب T20 تا حدود یک هفته قبل از عزیمت به استرالیا پرورش یافته اند ، جای تعجب نیست که این طرز تفکر در بین الملل یک روزه نیز دیده می شود و حتی می تواند در سری تست های آینده نیز دیده شود. اینها ممکن است مفید واقع نشوند ، اما در حال حاضر ، ما در حالت کوتاه هستیم و در آنجا هند مانند همه استرالیا میزبان است. بنابراین ، پیروزی در آخرین ODI می تواند اعتماد به نفس را در تیم T20I مشاهده کند ، و این مجموعه را احتمالاً قوی ترین لباس هند در طول تور Down Under می کند.

اخبار

این قالبی است که در آن باید صعود برای مدت زمان کوتاه تری حفظ شود و اختلافات بین دو طرف باریک تر شود. در اینجا ، ضربه 70 یا 80 با سرعت کمتر از یک توپ توپ کاملاً خوب است ، در مقابل فرمت 50 بیش از حد ، که ممکن است شما را از خط پایان عبور ندهد ، همانطور که هند بارها و بارها متوجه شد.

سری ODI با دو قرن استیو اسمیت و دیگری از آرون فینچ مهر و موم شده بود ، در حالی که بقیه قطعات خرد شده بودند. در مقابل ، هند دارای یک یا دو مسابقه بود که در هر مسابقه خوب بود و در همه بازی ها 300 اجرا به علاوه داشت فقط یک برد.

در مورد بولینگ ، در آنجا نیز به نظر می رسد بولینگ های هند بولینگ با طلسم کوتاه تری شادتر خواهند بود. به طور معمول ، یوزوندرا چاهال با جادوهایی بیش از 10 بار در همه جا حمل می شد ، در حالی که چهار نفر ، با ارسال دو یا سه طلسم می توانستند متفاوت باشند. همین امر برای بولرهای دیگر نیز صدق می کند.

تبلیغ شده

در مورد استرالیا ، آنها اساساً در رویکردشان حرفه ای ترند. هند بسیار روی اعتیاد به مواد مخدره و زبان بدن کار می کند ، از جمله کاپیتان ویرات کوهلی ، تا تخم مرغ آنها. از طرف دیگر ، Aussies آموخته اند که این تهاجم را به بتینگ و بولینگ خود منتقل کنند و نتایج برای همه قابل مشاهده است.

در حقیقت ، هند بیشترین شانس خود را برای برنده شدن یک سریال Down Under در قالب T20I دارد و می تواند در مانوکا بیضی در کانبرا به خوبی آغاز شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله