پنجاب کینگز یازدهم مقابل لاکنو سوپر غول‌ها را پیش‌بینی کرد، IPL 2023: آیا لیام لیوینگستون شانسی خواهد داشت؟

پادشاهان پنجاب در شکست‌های دوقلوی اخیر خود از ضربات کم‌تر از حد نصیب خود ناامید شده‌اند، هنگامی که روز شنبه در ورزشگاه کریکت اکانا در ورزشگاه کریکت اکانا مقابل لکنوف سوپر غول‌ها قرار می‌گیرند، بازیکنانشان می‌خواهند تعداد توپ‌های خود را بهبود بخشند. پنجاب پس از شروع پروازی در فصل جدید با دو برد، دو باخت متوالی را به دنبال ناکامی خود در ارسال مجموعات خوب روی تخته متحمل شد. اگر کاپیتان شیخار داوان باقی می ماند تا تیم را روی شانه های خود در برابر سان رایزرز حیدرآباد حمل کند، روزی که او شکست خورد، در مقابل گجرات تایتانز تنها توانست 153 بر 8 را به دست آورد، عمدتاً به دلیل 9 توپ 22 شاهرخ خان.

دلیل اصلی پشت سر گذاشتن مجموع فوق العاده تیم PBKS، شکست آنها در پیش بردن امتیاز در اوورهای میانی بین 10 و 15 بود. آنها در نهایت با 56 توپ نقطه بازی کردند، منطقه ای که تیم باید بهتر شود.

داوان پس از باخت گفته بود: “ما دویدن های زیادی روی تخته قرار ندادیم. ما باید این موضوع را در آینده اصلاح کنیم. اگر تعداد توپ های نقطه ای را ببینید، اگر یک تیم 56 توپ بازی کند، در نهایت بازی را باخته اید.” .

داوان با نمرات 40، 86 خارج نشدن و 99 خارج از بازی در سه اینینگ اول خود، بدون شک تاثیرگذارترین بازیکن پنجاب باقی مانده است، اما این ناهماهنگی سایر ضربه‌زنان است که دلیلی برای نگرانی است.

شریک افتتاحیه جوان پرابهسیمران سینگ در مسابقه افتتاحیه منفجر شد اما از آن زمان شکست خورده است، در حالی که ضربات دیگر – متیو شورت و جیتش شارما، نتوانستند در شروع خود تثبیت شوند. PBKS ممکن است وسوسه شود که به لیام لیوینگستون در برابر LSG فرصت دهد.

در حالی که ضربه‌زنان ناامید شده‌اند، واحد بولینگ، به رهبری آرشدیپ سینگ جوان، ظاهر خوبی دارد.

این آرشدیپ و سام کوران از انگلیس بودند که بازی را به آخرین توپ بردند در حالی که در مجموع با یک ضربه محکم از ویکت دفاع کردند، پیش از مداخله راهول تواتیا در روز پنجشنبه.

در میان اسپینرها، هارپریت برار از منابع خود به خوبی استفاده کرده است، در حالی که راهول چهار یک مشتری زیرک باقی مانده است، اما اگر منصفانه باشیم با بول داران، آنها به اندازه کافی دویدن برای بازی با آنها نداشتند.

پنجاب پادشاهان پیش بینی XI در مقابل لاکنو سوپر غول ها

شیخار داوان (ج)، پرابهسیمران سینگ، متیو شورت، لیام لیوینگستون، جیتش شارما (هفته‌انه)، شاهرخ خان، سام کوران، هارپریت برار، راهول چهار، کاگیسو رابادا، آرشدیپ سینگ

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله