پاسخ عرفان پاتان نسبت به فیلم پخت و پز Suresh Raina دارای بی پروایی است

سورش رینا در پست اخیر اینستاگرامی خود در حال آشپزی روی قابلمه ماتکا دیده شد© اینستاگرام


هجوم بین کریکت های هند در شبکه های اجتماعی مشهور است. در توییتر ، فیس بوک یا اینستاگرام باشد. در جدیدترین حادثه ، سوره رینا با استفاده از اینستاگرام تصویری از آشپزی در آشپزخانه خود را به اشتراک گذاشت که منجر به پیوستن عرفان پاتان به بانوی واگن شد پاتان در مورد پست Raina که توسط صدها طرفدار با پاسخهای فراوان مورد پسند قرار گرفت ، اظهار داشت: “Bro mere liye bacha hai ؟؟” Raina ویدئوی خود را چنین عنوان کرده بود: “آشپزی در زمستان ها جذابیت خاص خود را دارد. # آشپزی # سرگرمی # مورد علاقه من”.

اخبار

در این ویدئو ، Raina در حال خرد کردن پیاز دیده می شود. او ظاهری دلباز ، با تی شرت سفید و سربند سفید دارد. ظرف را در قابلمه ماتکا درست می کردند. همچنین یک صفحه نامه روی دیوار پیشخوان او توجه طرفدارانش را به خود جلب کرد. در آن نوشته شده بود ، “همسرم برای کشتن لباس می پوشد ، او به همان روش آشپزی می کند”.

از زمان خروج از لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، Raina از کریکت استراحت گرفته است ، همانطور که در پست های خود در شبکه های اجتماعی نشان داده شده است. این خانم 33 ساله در حال ارسال عکس با خانواده اش بوده و همچنین در حال کار بر روی تناسب اندام خود بوده است.

تبلیغ شده

Raina برای IPL 2020 به امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) سفر کرده بود ، اما ناگهان به هند بازگشت. گزارش های رسانه ای ادعا می کردند که این امر به دلیل اتفاق افتادن در مورد یک اتاق هتل در حباب ضد ایمنی Chennai Super Kings (CSK) بوده است. بعداً ، Raina این ادعاها را در مصاحبه با NDTV رد كرد. وی اظهار داشت که این یک تصمیم شخصی است.

به غیر از Raina ، حتی Harbhajan Singh از CSK نیز از این رقابت خارج شد. CSK یک فصل ضعیف را پشت سر گذاشت ، در 6 بازی پیروز شد و در 8 مسابقه شکست خورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله