ویرات کوهلی می گوید: “فردا از خواب بیدار خواهم شد و خواهیم دید” در مورد انجام بازی تور قبل از تست های استرالیا


کاپیتان هند ، ویرات کهلی ، روز سه شنبه اشاره کرد که ممکن است از بازی گرم سه روزه توپ صورتی در آستانه سری آزمون مشتاقانه منتظر استرالیا پس از پایان تور شدید محدود کننده تور با پیروزی تیمش در سری T20 ، بگذرد. سه شنبه اینجا 2-1. بازی تور با استرالیا A قرار است سه روز دیگر آغاز شود و آخرین تنظیمات هند قبل از آزمون شبانه روزی در آدلاید از 17 دسامبر خواهد بود. کوهلی تیم را در ابتدای سری چهار مسابقه هدایت می کند ، پس از آن او برای تولد اولین فرزند خود به هند برمی گردد.

اخبار

کوهلی گفت: “من فردا از خواب بیدار خواهم شد و خواهم دید که می توانم مسابقه تور را انجام دهم. بازی و خاموش کردن آن موضوع من نیست و من دوست دارم که بازی را کامل انجام دهم. من با جسد ما صحبت خواهم کرد و سپس در مورد شرکت خودم تصمیم خواهم گرفت.” پس از سومین و آخرین T20 International در سیدنی ، که هند با 12 رانش از دست داد.

بولرهای استرالیا پس از ضربه درخشان 85 دوی کوهلی ، عصبی خود را حفظ کردند تا برنده شوند و یک جارو تمیز هند را متوقف کنند.

به طور کلی ، کوهلی از نحوه جنگ تیمش خوشحال بود و از موقعیت های سخت راهی برای پیروزی در مسابقات پیدا کرد.

“ما در حال یافتن راه هایی برای بازگشت و ایجاد ترس برای مخالفان هستیم و پیروزی در این مجموعه یک ستاره کوچک خوب برای ما است که بازی توپ سفید فصل 2020 را با بالاترین حد به پایان برسانیم.”

مانند بازی قبلی ، هاردیک پاندیا ، در شرکت کوهلی ، دوباره تهدید به پیروزی در این بازی برای هند پس از ضربه زدن به یک زن و شوهر شش تایی کرد.

“در یک مرحله وقتی هاردیک شروع به کار کرد ، فکر کردیم که می توانیم آن را کنار بگذاریم. فاز میانی در حین دوختن برای ما هزینه بازی را به همراه داشت. مشارکت 30 نفره باعث می شد که هاردیک راحت تر باشد.”

کوهلی همچنین از جمعیت ورزش دوست استرالیایی برای نحوه حضور در آن علیرغم تهدیدات ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 تشکر کرد.

“احساس می کنم جمعیت نیز یک فاکتور بود ، این همیشه یک بعد انگیزه به شما می دهد. جمعیت ما گاهی اوقات ما را مجذوب خود می کند ، و استرالیا نیز پشتیبانی زیادی می کند و ما به عنوان بازیکن انرژی جمعیت را می خوریم.”

کوهلی که برنده این مجموعه بود ، مشتاقانه منتظر تست ها بود و گفت تیم فعلی از تیمی که با پیروزی در اولین سری تست Down Under دو سال پیش تاریخ ساز شد ، قویتر است.

“ما باید همان مسابقه را در تست ها اتخاذ کنیم ، و چند بار که در اینجا بازی کرده ایم ، می توانیم دوندگی نیز انجام دهیم.”

کوهلی گفت: “وقتی نوبت به بزرگ نمایی و امتیازدهی رسید ، باید آن جلسه را جلسه به جلسه انجام دهیم. من مطمئن هستم که طرف فعلی نسبت به دفعه قبل قویتر است.”

کاپیتان استرالیا آرون فینچ پس از معکوس شدن در دو مسابقه اول ، از حضور در تیم برنده خوشحال شد.

“این یک سریال عالی بود و ما اتفاقاً در پایان اشتباه دو سریال اول قرار گرفتیم. این اولین بار است که ما دو پا چرخنده (آدام زامپا و میچل سوپسون) در کنار خود داریم ، و آنها جسورانه با مرزهای کوتاه در اینجا ، بنابراین به هر دو آنها اعتبار دهید. “

“سوپسون در مقابل شیخار (دهاوان) و ویرات هفتم شد ، هر دو به روش های خاص خود ویرانگر بودند ، اما زامپس هم خیلی خوب توپ گرفت. ما در طول 18 ماه گذشته یک کریکت توپ سفید عالی بازی کردیم و واقعاً به این گروه افتخار کردیم ،” فینچ گفت.

تبلیغ شده

سوپسون به دلیل بازگشت ارقام خوب 23/3 ، از جمله ویکت بازکن فرم فرم Dhawan ، در سهمیه چهارم مرد خود به عنوان مرد مسابقه انتخاب شد.

“خوشحالم که این جایزه را گرفتم و برای تیم خودم برنده بازی شدم. من فکر می کنم که این یک لغزش بود ، اما خوشحالم که می گویم کمی پاره کردم و آن ویکت (شریاس اییر) را گرفتم. “

مباحث ذکر شده در این مقاله