ویرات کوهلی می گوید اگر روحیت شارما ، ایشانت شارما به استرالیا پرواز می کرد “می توانست مفید باشد”


کاپیتان هند ، ویرات کوهلی روز پنجشنبه گفت که اگر این دو در حال انجام دوره های درمانی خود در مسابقات Under Under باشند ، احتمال بازی Rohit Sharma و Ishant Sharma در سری Test مقابل استرالیا افزایش می یابد. هند و استرالیا قرار است در سه ODI ، سه T20I و چهار تست روبرو شوند. اولین ODI روز جمعه در زمین کریکت سیدنی برگزار می شود. تیم تحت هدایت ویرات کوهلی فاقد روهیت خواهد بود زیرا در حال حاضر بازیگر راست دست در آکادمی ملی کریکت (NCA) مشغول بازپروری است. ایشانت شارما نیز در NCA حضور دارد و در حال حاضر هیچ قطعیتی در مورد حضور این دو در سری Test وجود ندارد.

اخبار

“اگر روهیت و ایشانت به استرالیا سفر كرده بودند ، احتمال شانس آنها برای بازی در مسابقات تستی افزایش می یافت. شخصی مانند ساها كه در جریان IPL نیز آسیب دید ، در اینجا با ما است و او اینجا را ترمیم می كند. او در راه درست است به موقع برای بازی در اولین تست مناسب باشید. در مورد Rohit و Ishant نیز همین مورد وجود دارد ، این به آنها فرصتی می داد تا خود را متناسب و مناسب برای سری Test کنند. “

کوهلی در جریان مجازی گفت: “در حال حاضر ، عدم اطمینان زیادی در مورد اینکه آیا آنها قادر به انجام این کار هستند یا خیر وجود دارد. قطعاً اگر آنها در اینجا باشند و مثل همان ساها در اینجا توانبخشی را انجام دهند ، بسیار مفید خواهد بود.” کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه.

اوایل امروز هنگام صحبت با ANI ، منابع آگاه از تحولات گفتند که رئیس BCCI Sourav Ganguly در مورد وضعیت کریکت استرالیا بحث خواهد کرد و به دنبال یافتن راه حلی برای این مسئله است زیرا این دو کریکت در آکادمی ملی کریکت (NCA) تحت توان بخشی هستند در بنگالورو با نگاهی به سری چهار تست.

“رئیس BCCI با همتای خود در کریکت استرالیا صحبت خواهد کرد و پس از جلسه آنها تصمیم گیری خواهد شد. دستورالعمل های قرنطینه فعلی ممکن است دسترسی این دو به استرالیا و عضویت در سری آزمون را غیرممکن کند ، طبق قوانین موجود آنها باید کاملاً خود را منزوی کنند و نمی توانند در دوره قرنطینه تمرین کنند. بقیه کریکت های هند در دوره قرنطینه مجاز به تمرین بودند زیرا آنها از یک حباب – در دبی – به دیگری – در سیدنی حرکت کردند. بنابراین ، آرامش اگر این دو بخشی از سری Test باشند ، مورد نیاز خواهد بود “، منبع توضیح داد.

بعد از پای توپ سفید ، هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند. اولین آزمون بین هند و استرالیا یک مسابقه شبانه روزی است که از 17 دسامبر در آدلاید آغاز می شود.

کوهلی فقط یک تست بازی می کرد و سپس پس از گرفتن مرخصی پدری توسط BCCI به خانه برمی گشت.

تبلیغ شده

“این تصمیم قبل از جلسه انتخاب اتخاذ شد ، من به منتخبین توضیح دادم كه پس از اولین آزمون به عقب برمی گردم و تصمیم بر اساس این واقعیت بود كه از هر دو طریق سیستم قرنطینه وجود دارد. من می خواستم به خانه برگردم وقت این بود که برای تولد اولین فرزندمان در کنار همسرم باشم. این دلیل تصمیم من بود و این در جلسه انتخاب به منتخبان اعلام شد “. کوهلی در حالی که تصمیم خود را برای بازگشت به هند توضیح می داد گفت.

این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. پس از تغییر ICC در سیستم امتیاز برای WTC به دلیل شیوع ویروس کرونا ، استرالیا در رده اول ایستاده است در حالی که هند در جایگاه دوم قرار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله