ویرات کوهلی در سالن ورزشی پیش از تور استرالیا آن را عرق می کند. تصاویر را ببینید

ویرات کوهلی در سالن ورزشی پیش از تور استرالیا آن را عرق می کند.  تصاویر را ببینید

ویرات کوهلی به دلیل مرخصی پدری پس از اولین آزمون عازم هند خواهد شد© اینستاگرام


با آغاز تور هند در استرالیا که از 27 نوامبر آغاز می شود ، ویرات کوهلی در شبکه های اجتماعی حضور یافت تا به هواداران نشان دهد که برای مسابقات آینده آماده است. در یک سری عکس های منتشر شده در اینستاگرام ، کاپیتان هندی دیده می شود که در حال تمرین روی تردمیل است و عنوان آن را “سوختن بالا” عنوان شده است. در عکس های دیگر ، او دیده می شود که سایر روش های تمرین تناسب اندام را با وزنه انجام می دهد. این تور با یک سری سه مسابقه ای ODI و به دنبال آن همان تعداد T20I و سپس یک سری تست چهار مسابقه آغاز می شود. کوهلی به دلیل مرخصی پدری اعطا شده توسط BCCI پس از اولین مسابقه آزمون عازم هند خواهد شد. او و همسرش آنوشکا شارما در ژانویه 2021 در انتظار فرزند اول خود هستند.

اخبار

وی اخیراً برای مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2020 در امارات متحده عربی (امارات) بود. او کاپیتان Royal Challengers Bangalore (RCB) شد تا در رده چهارم جدول لیگ قرار بگیرد ، و سپس آنها به SunRisers Hyderabad (SRH) در Eliminator شکست خوردند.

کوهلی شروع بد کار خود را شروع کرد ، اما خیلی زود جای پای خود را پیدا کرد و در مجموع 466 دویدن را از 15 مسابقه به ثمر رساند ، با ضربات 121.35. او همچنین سه نیم قرن را به شدت کوبید و تعداد مرزهای او شامل 23 چهار دست ، 11 شش.

تبلیغ شده

اولین ODI هند در مقابل استرالیا در 27 نوامبر است. اولین T20I در 4 دسامبر برگزار می شود و سری مسابقات چهار مسابقه از 17 دسامبر آغاز می شود. بازدید کنندگان در حال تمرین در حباب ضد ایمنی خود در سیدنی هستند.

کوهلی که در حال حاضر دومین رتبه در ICC Test Batting Rankings پس از استیو اسمیت است ، قصد دارد عملکرد خوبی را در آدلاید در اولین آزمون ارائه دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله