ویرات کوهلی در آستانه بازی فینال WTC مقابل استرالیا وارد نت می شود. عکس ها را ببینید

ویرات کوهلی در آستانه بازی فینال WTC مقابل استرالیا وارد نت می شود.  عکس ها را ببینید

ویرات کوهلی فصل درخشانی را با خفاش در مسابقات IPL 2023 که اخیراً به پایان رسیده بود، پشت سر گذاشت.© توییتر

در حالی که کمتر از یک هفته تا شروع فینال مسابقات جهانی تست (WTC) باقی مانده است، ویرات کوهلی، ستاره هندی، روز جمعه به تور دروازه برخورد کرد تا پیش از جدال بسیار مهم مقابل استرالیا وارد شیار خود شود. کوهلی فصل درخشانی را با خفاش در لیگ برتر هند که اخیراً به پایان رسیده بود، پشت سر گذاشت، جایی که او با کمک دو قرن در 14 مسابقه، 639 دوش به ثمر رساند. این بازیکن 34 ساله اخیراً با خفاش در فرم بسیار خوبی قرار داشته است. او به دنبال این است که این فرم را در فینال WTC مقابل استرالیا پیش ببرد.

ICC در پستی در توییتر نوشت: “تمرکز. ویرات کوهلی در آستانه فینال #WTC23 وارد شیار می شود.”

BCCI همچنین تصاویری از جلسه تمرینی هند در باشگاه کریکت Arundel Castle در شرق ساسکس در روز جمعه به اشتراک گذاشت.

هند در سال 2022 پس از باخت دو سال پیش در ساوتهمپتون در فینال WTC به نیوزلند به رهبری کین ویلیامسون با هشت ویکت نایب قهرمان شد.

هند هیچ بازی تدارکاتی انجام نخواهد داد زیرا مسابقات قهرمانی شهرستان انگلستان در حال برگزاری است و همچنین به عنوان یک رویداد ICC، هیئت کرکت انگلستان و ولز (ECB) هیچ تعهدی برای ترتیب دادن مسابقات تمرینی برای تیم مهمان ندارد.

ترکیب هند برای فینال WTC: روهیت شارما (ج)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات، ایشان کیشان (هفته هفته).

بازیکنان آماده به کار: Yashasvi Jaiswal، Mukesh Kumar، Suryakumar Yadav.

موضوعات ذکر شده در این مقاله