ویرات کهلی می گوید جاسپریت بومرا و محمد شامی ممکن است در سری توپ های سفید چرخانده شوند


حجم کار جاسپریت بومرا و محمد شامی بولرهای سریع سریع از اهمیت بالایی برای کاپیتان هند ویرات کوهلی برخوردار است و وی اظهار داشت که این بازی ها در جریان بازی های توپ سفید مقابل استرالیا از نزدیک تحت نظارت و مدیریت قرار می گیرند تا آنها در شرایط مناسب تست ها باشند. پیش بینی می شود که شامی و بومرا ، در صورت عدم وجود یک ایشانت شارما آسیب دیده ، مجبور باشند که بار بیشتری را در طول سری Test تحمل کنند و از روز جمعه در طول ODIs و T20 International بچرخند. کوهلی در آستانه اولین ODI در سیدنی گفت: “این کار بدون فکر است. آنها IPL کامل را پشت سر گذاشته اند. نظارت بر میزان کار آنها مهم خواهد بود.”

اخبار

کوهلی گفت: “شما می خواهید ببینید که مردم چگونه در برابر موقعیت های مختلف واکنش نشان می دهند. شما باید تعادل خوبی برقرار کنید ، کاری که ما در چند سال گذشته موفق به انجام آن شده ایم.”

“به همین دلیل است که بولرهای ما در بیشتر مسابقات برای مسابقات مهم مناسب و در دسترس بوده اند. این برای من به عنوان کاپیتان یک فاکتور مهم است. این بسیار مهم خواهد بود.”

کوهلی ، که در استرالیا بسیار موفق بوده است ، موافقت کرد که گرچه بازی کریکت در اینجا می تواند ترسناک باشد ، اما عملکرد خوب احترامی که شایسته آن است را بدست می آورد.

“اگر از نظر ذهنی آماده نباشید و مهارت لازم را ندارید ، می تواند یک تجربه بسیار ترسناک باشد. در هر ورزشی آنها بسیار سخت هستند ، جمعیت می تواند نسبت به بازیکنان مسافرتی سختگیرانه عمل کند.”

“اما اگر عملکرد خوبی داشته باشید ، احترام زیادی برای شما قائل می شوید. من به عنوان یک ورزشکار طرفدار این ورزش هستم. استادیوم ها شگفت انگیز هستند ، همیشه یک تور خوب و پر از چالش است.”

کوهلی گفت که جوانان در طی این دو سریال محاکمه خواهند شد.

“بله ، ما قطعاً درباره این موارد بحث کرده ایم. جوانان زیادی در تیم حضور دارند.

“این یک فرصت عالی برای آنها است که چیز جدیدی در مورد بازی خود درک کنند. این یک سریال بسیار مهم برای آنها است. قطعاً مشتاقانه منتظر دیدن نحوه شکل گیری آنها هستند.”

برای کوهلی ، آنجا که آنجا بوده و این کار را برای کشور انجام داده است ، چیزی برای اثبات کسی وجود ندارد.

وی گفت: “من دیگر به مکانی نمی آیم تا چیزی را به کسی ثابت کنم. رشد تنها تمرکز روی زمین یا خارج از زمین است. این می تواند الگویی برای پیشرفت من باشد.”

کوهلی که پس از اولین آزمون به مرخصی پدری می رود ، گفت که تصمیم خود را از قبل به کمیته انتخاب ابلاغ کرده است که می خواهد برای تولد اولین فرزندشان با همسر آنوشکا باشد.

تبلیغ شده

“این تصمیم قبل از جلسه انتخاب اتخاذ شد كه من قبل از اولین آزمون به عقب برمی گردم. این صرفاً بر این اساس بود كه از هر دو طرف دوره قرنطینه وجود داشته باشد.

“من می خواستم به گذشته برگردم و برای تولد اولین فرزندمان در کنار همسرم باشم. این لحظه بسیار بسیار خاص و لحظه ای زیبا در زندگی ما است و این دلیل تصمیم من بود که به منتخبان اعلام شد” او گفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله