ویرات کهلی جوان سبک بولینگ خود را در سال 2008 ویدئو بازپرداخت جام جهانی کریکت زیر 19 سال توصیف می کند ، طرفداران با پاسخ های دیوانه وار می آیند


شورای بین المللی کریکت (ICC) یک فیلم برگشتی از جام جهانی زیر 19 سال 2008 را منتشر کرد ، جایی که یک ویرات کوهلی جوان در حال دریافت پاسخ های دیوانه وار طرفداران بود. این ویدئو مقدمه ای از برخی از ستاره های آن جام جهانی است ، که بسیاری از آنها در حال ساخت حرفه های عالی و تسلط بر کریکت جهان هستند. در این ویدئو ، كوهلی خود را چنین توصیف می كند: “ویرات كوهلی. كاپیتان. خفاش مرتب میانی دست راست. بولر سریع بازوی راست و كریكتر محبوب من هرشل گیبس است.”

اخبار

کاپیتان فعلی هندی ، که تیم ملی را نیز در آن تورنمنت هدایت می کرد ، برای توصیف سبک بولینگ خود توسط هواداران خندوانه ترال شد.

یکی از هواداران پاسخ داد ، “هیچ برادری هندی هیچ آزاری ندارد. فقط وقتی کولی گفت سریع بولر اعتماد به نفس او دارد”.

یکی دیگر از طرفداران اظهار داشت: “Virat Kohli ko bowling ka nasha Albie Morkel ne utar diya tha”.

بولر “بازوی راست” سریع “بولر .. حتی او به این می خندد” ، طرفدار دیگری تمسخر کرد.

در اینجا واکنش های دیگر وجود دارد:

سایر کریکت سازان این ویدئو استیو اسمیت ، عماد واسم ، دارن براوو ، استیون فین ، راویندرا جیدجا ، وین پرنل ، مانیش پندی ، جیمز پتینسون ، جیمز تیلور ، احمد شهزاد ، ریزا هندریکس ، کایران پاول بودند.

تبلیغ شده

از زمان هدایت U-19 برای پیروزی در نمایش در سال 2008 ، کهلی در مبارزه با تمام فرمت های کریکت بین المللی سلطه پیدا کرد.

کوهلی در حال حاضر در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) برای ادامه رقابت های لیگ برتر هند (IPL) 2020 است. Royal Challengers Bangalore (RCB) در دومین حذف کننده در 6 اکتبر در ورزشگاه شیخ زاید ، ابوظبی به مصاف SunRisers Hyderabad (SRH) می رود . RCB در مرحله لیگ در جایگاه چهارم قرار گرفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله