ویجیکومار ویشاک کیست؟ حس جدید بولینگ برای RCB در IPL 2023

Vijaykumar Vyshak در حال فعالیت برای RCB در IPL 2023© BCCI

لیگ برتر هند (IPL) 2023 روز شنبه یک قهرمان جدید پیدا کرد و نام او ویجیکومار ویشاک است. این بازیکن سریع 26 ساله از کارناتاکا ستاره رویال چلنجرز بنگلور بود زیرا او سه ویکت گرفت تا تیمش را به پیروزی بر دهلی کپیتالز در استادیوم ام چیناسوامی در بنگالور هدایت کند. این بازیکن کریکت پس از عملکرد درخشان در جام سید مشتاق علی، به عنوان جانشین مصدوم راجت پاتیدار به سمت کنار گذاشته شد. او در 10 مسابقه درجه یک 38 ویکت گرفت و در کریکت T20 در نهایت در 14 بازی 22 ویکت گرفت.

ویشاک، که در اولین بازی خود در IPL در روز شنبه، 3 بر 20 در مقابل دهلی کپیتالز به ارمغان آورد، از زدن توپ بند انگشتی خود نگران بود، اما پس از اینکه مدیریت تیم به او گفت “خودت را ابراز کن” اعتماد به نفس پیدا کرد.

این جوان 26 ساله به طرز ماهرانه ای طول های خود را با هم ترکیب کرد، سرعت خود را تغییر داد و یک توپ بند انگشتی عالی با درز عمودی به توپ زد تا ضربات DC را غافلگیر کند.

ویشاک در مراسم معرفی گفت: “آماده ای برای زدن توپ بند انگشتی نبودم، اما فاف آمد و دوباره به من گفت، احتمالاً می توانی یک توپ آهسته تر بروی، بنابراین فکر کردم این کار را انجام می دهم و یک ویکت گرفتم.” پس از برد 23 ران RCB.

“خیلی مهم است زیرا مدیریت به من گفته است که بروم خودت را بیان کنم، بنابراین فکر می کنم این کار را انجام دادم و از عملکردم بسیار راضی هستم.

فاف آمد و به من گفت که ویکت کمی نگه داشته است، بنابراین من از قدرتم حمایت کردم و کمی بیشتر آهسته ترهایم را بولد کردم و فکر می کنم این به من کمک کرد. ویشاک یک توپ هوشمند آهسته تر را به توپ زد تا ویکت اولیه خود را به شکل دیوید وارنر به دست آورد و توپ بند انگشتی او آکسار پاتل را وارد دروازه کرد.

من دو سال است که روی آن کار می‌کنم، بنابراین فکر می‌کنم بالاخره نتیجه داده است.» برای شروع، ویشک در حراج IPL فروخته نشد و RCB او را به جای ضربه زن آسیب دیده راجات پاتیدار به خدمت گرفت.

مدت زیادی منتظر این فرصت بودم.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله