“هیچ چیز شبیه آن”: چگونه Masterstroke MS Dhoni پیشنهاد CSK را برای Ajinkya Rahane قبل از IPL 2023 کرد

MS Dhoni (L) و Ajinkya Rahane© توییتر

Ajinkya Rahane به عنوان یک سوپراستار برای Chennai Super Kings در لیگ برتر هند (IPL) 2023 ظاهر شده است و نام تجاری تهاجمی او از چوب‌بازی هم طرفداران را مبهوت و هیجان زده کرده است. این بازیکن باتجربه هندی 224 دوش در شش مسابقه انجام داده است، اما نرخ ضربه او 189.83 است که نقطه برجسته فصل بوده است. پرخاشگری جدید او را به یکی از پایه های اصلی CSK تبدیل کرده است و همچنین به بازیکنانی مانند Shivam Dube و Ambati Rayudu اجازه شکوفایی داده است.

مدیر عامل CSK، کاسی ویسواناتان، فاش کرد که این در واقع MS Dhoni بود که از فرنچایز خواست تا قبل از IPL 2023 برای Rahane مناقصه کند. در مصاحبه با Cricbuzz، Viswanathan فاش کرد که Dhoni مشتاق اضافه کردن خمیر کهنه‌کار به کنار بود. ویسواناتان در طول این تعامل گفت: “هیچ چیز شبیه آن نیست، اگر بتوانی او را بگیری”، ام اس وقتی از او پرسیدم به من گفت و به همین دلیل است که ما برای رهانه پیشنهاد دادیم.

رهانه به قیمت پایه 50 میلیون روپیه توسط CSK خریداری شد.

سرمربی سابق هند، راوی شاستری، حمایت کامل خود را از تصمیم انتخاب کنندگان برای حضور آجینکیا راهانه در ترکیب نهایی مسابقات قهرمانی جهان (WTC) اعلام کرد و گفت که مبارز باتجربه ای مانند او می تواند در یک رویارویی با ارزش ثابت شود.

هند در فینال WTC در Oval در 7 ژوئن به مصاف استرالیا خواهد رفت و اتفاقاً قرن گذشته رهانه در برابر استرالیا در ملبورن در سال 2020 رخ داد که برای تیم او بسیار مهم بود.

شستری گفت که فرم IPL رهانه خوب بوده است، اما این فرم کریکت داخلی او است که او را به تیم آزمون کشانده است.

“خیلی خوشحالم که او به تیم ملی رسید. او در این دو یا سه بازی که در IPL انجام داد به زیبایی ضربه زد، در تماس بسیار خوبی به نظر می رسید. و بیایید تجربه او را فراموش نکنیم. لحظه ای که شریاس ایر مصدوم شد، شاستری در مصاحبه اخیر خود به ESPNCricinfo گفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله