هیئت کریکت انگلیس خواستار تحقیق مستقل در مورد مرگ قهرمانان غیر سفید پوست است


جان هولدر داور سابق آزمون و کریکت همپشایر از جمله کسانی است که خواستار تحقیق مستقل در مورد کمبود مقامات مسابقه غیرسفید در کریکت انگلیس شده است. در حالی که دارنده خفاش راست نزدیک به 30 سال داوری حرفه ای را بر عهده گرفت ، اما اکنون نگران است که در 28 سال گذشته هیچ داور غیرسفیدی در لیست درجه یک منصوب نشده است. هولدر خواستار تحقیق مستقل شده و هیئت کریکت انگلیس و ولز (ECB) را به “سالها نژادپرستی” متهم کرده است.

اخبار

“من 56 سال در انگلیس زندگی کردم. و دست به جان می گویم ، من قبلاً هرگز نژادپرستی را تجربه نکرده ام. اما وقتی به این ارقام نگاه می کنی وقتی می فهمی چه خبر است ، رسیدن به دیگران سخت است نتیجه گیری ، “ESPNcricinfo به نقل از جان هولدر گفت.

“وقتی کار در ICC را متوقف کردم ، با ECB تماس گرفتم تا خدمات خود را به داوران راهنما ارائه دهم. حتی جوابی دریافت نکردم. در عوض ، بازیکنان سابق ، برخی از آنها هرگز به عنوان داور بازی نکردند ، به این نقش منصوب شدند این مسخره است. این مثل این است که کسی را که نمی تواند رانندگی کند استخدام کند تا مربی رانندگی شود. “

بر اساس گزارشی در ESPNcricinfo ، یکی از اعضای ارشد کارکنان بانک مرکزی اروپا اخیراً به دلیل ادعای تبعیض نژادی از کار خود به حالت تعلیق درآمده است اما وی از انجام کارهای اشتباه محروم شده و انتظار می رود که به زودی به کار خود بازگردد.

جان گفت: “سو susp ظن من این است كه سیاست مشخصی صرفاً به كارگیری سفیدپوستان برای این سمت وجود داشته است. لازم است سیاست شفافی در رابطه با انتخاب ، آموزش و مربیگری داوران وجود داشته باشد كه در حال حاضر وجود ندارد.”

در همین حال ، بانک مرکزی اروپا با بیانیه ای به ESPNcricinfo پاسخ داده است. در این مقاله آمده است: “گروه داوران حرفه ای امروز ، ECB متنوعی را که مصمم هستیم ، منعکس نمی کنند. ما می خواهیم نمایندگی BAME بیشتری را در میان مقامات خود ببینیم و تشخیص دهیم که برای رسیدن به این هدف هنوز یک بازی طولانی در پیش داریم.

تبلیغ شده

ESPNcricinfo به نقل از ECB به نقل از ESPN گفت: “در اوایل سال جاری ما تحقیق كامل مستقل در مورد ادعاهای مطرح شده علیه شخصی را سفارش كردیم ، و گرچه این موارد مورد تأیید قرار نگرفتند ، اما تحقیقات مناطقی را شناسایی كرد كه ما باید در آنها بهتر باشیم و اقدامات بیشتری برای فراگیر و متنوع بودن انجام دهیم.” گفتن در بیانیه ای

“بانک مرکزی اروپا اکنون یک بررسی را با نظارت هیئت مدیره انجام داده است تا ببیند چگونه می توانیم رویکرد خود را برای مدیریت مقامات تطبیق اصلاح کنیم. این اقدامات شامل چگونگی بهبود سیستم ها و فرایندهای خود برای افزایش تنوع داوران است ، نسل بعدی داوران و داوران مسابقه ، یک برنامه داوری در کلاس جهانی دارند و از فرهنگ شمول و انصاف در کل سیستم داوران اطمینان حاصل می کنند “.

مباحث ذکر شده در این مقاله