هوشمند سازی ساختمان در 7 گام از 0 تا 100 به همراه فیلم و عکس

برنامه ریزی و کنترل این پنل توسط ﮔوشی همراه از راه دور (اینترنت) امکان پذیر میباشد. با نصب سرور مرکزی و ماژولها،سیستم خانه هوشمند آماده استفاده خواهد بود و میتوان با استفاده از اپلیکیشن موبایل مستقیماً اجزایی را که به این واسطه به سیستم متصل شده اند را کنترل نمود و یا برای عملکرد آنها برنامه ریزی نمود. هوشمند سازی ساختمان های پایان یافته بسیار مشکل میباشد بخصوص اگر ساکنین هم در آن حضور داشته باشند با این حال اگر در سیم کشی ساختمان از استانداردهای جدید استفاده شده باشد یعنی سرخط ها به صورت مستقل در تابلو برق جمع آوری شده باشند میتوان با کمی تخریب تا حدودی نیاز کارفرما را تامین کرد. چرا باید به فکر هوشمند سازی باشیم ؟ کاربرانی که از سرویس کنترل مرکزی استفاده میکنند معمولا با دستگاههای هوشمند موجود در بازار به مشکل بر میخورند چرا که تنها تعداد محدودی از وسایل هوشمند با چنین سیستمی همخوانی دارند.

با وجود آن که بیشتر سرویسها ابری از اینترنت بیسیم و وایفای استفاده میکنند اما مواردی وجود دارند که قابلیت پشتیبانی از بلوتوث را نیز دارند. اینترنت اشیا و تکنولوژی هوشمندسازی ساختمان در این روزها ارتباط بین انسان با اشیا و اشیا با اشیا را در خانههای مدرن کاملاً تغییر داده است و در مواردی به صورت شگفت انگیز میبینیم که یک خانه هوشمند و تجهیزات داخل آن نیازها و علایق ما را شاید حتی بهتر از اعضای یک خانواده درک و اجرا کند! بخش دوم ارتباط بی سیم مربوط به ارتباط تجهیزات با هاب مرکزی است. با توجه به نوع محصولات مورد استفاده (ارتباط مستقل یا ارتباط با هاب) بخش بی سیم ارتباط نیز تغییر می کند. نحوه استفاده و نوع استفاده از این ابزارها خود مقوله دیگری است که در پاورپوینت خانه های هوشمند به آن پرداختهایم. تمام چراغ های خانه را در یک ساعت مشخص یا با یک فرمان ساده در شب خاموش کنید. همچنین سیستم سرمایش و گرمایش خاموش و دوربینهای مداربسته و سیستم امنیتی فعال میشود. همچنین ممکن است این تجهیزات را براساس محل قرار گرفتن آن ها در شبکه نیز دسته بندی کنند.

همچنین سابقه 15 ساله این شرکت و بکارگیری حرفه ایترین متخصص های این حرفه، تیمی قابل اعتماد و حرفه ای را از ابتدا تا مراحل نهایی پروژه در کنار شما قرار خواهد داد. با توجه به افزایش چشمگیر املاک و مستغلات در طی سال های اخیر، این امر را می توان به عنوان یک سرمایه گذاری برای مالکان خانه های هوشمند در نظر گرفت. شما به عنوان مهندس BMS باید مشاوره های لازم را به مهندسان مکانیک بدهید تا تجهیزات و سناریوهای هوشمندسازی پروژه را درون نقشه ها درنظر بگیرند. نحوه لوله کشی بین اجزا موتورخانه از طریق این نقشه مشخص می شود. درواقع چگونگی استفاده از سامانه هوشمند سازی متناسب با نوع ساختمان مشخص میشود. مثلا ابتدا باید مشخص کنیم چه سطحی از هوشمند سازی مد نظر ماست. در مورد خدمات هم دقیقا قیمت و هزینه خدمات ارائه شده برای ما مهم است مثلا در انتخاب و خرید یک بسته اینترنتی از یک شرکت ارائه داهنده اولین چیزی که نظر ما را جلب میکند قیمت بسته ها می باشد . حتی زمانی که در خانه نیستید هم بتوانید روشنایی ، دما ، رطوبت هوای اتاق ها ، وضعیت قفل درها و ورود و خروج افراد از ساختمان را کنترل کنید.

میزان هوای ورودی به اتاق ها را می توان به این شکل تنظیم کرد. افراد از کنترل دمای آب در حمام تا امنیت ورودی خانه را میتوانند با سیستم کنترل مرکزی مدیریت کنند. چگونه مالکان گلخانه ها ، مزارع و باغ های خود را اتوماسیون کنند؟ با توجه به نیازها و خواستههای شما انواع مختلفی از سیستم های روشنایی و کنترل وجود دارد. خرید وسایل هوشمند تجربه ای بسیار لذت بخش بوده و نیازهای اساسی شما را رفع خواهد نمود، خانه های هوشمند افتخار دارد که با استفاده از مجرب ترین کارشناسان بازرگانی تمام وسایل هوشمند برندهای معتبر جهانی را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. بدین ترتیب بهمنظور دریافت و تخمین قیمت انتهایی حتماً از کارشناسان شرکتهای معتبر مربوطه کمک بگیرید تا هوشمند سازی بیدغدغهتری را تجربه نمایید. بدین ترتیب بر چگونگی کاربرد اجزا و قطعات هوشمند سازی اشراف کاملتری مییابید. بدین ترتیب هرکجا سخن از امنیت به میان آید موضوع حفاظت نیز خودنمایی میکند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت هوشمند سازی خانه های مسکونی.