هند و استرالیا: ویرات کوهلی می گوید: وضوح و سردرگمی در مورد آسیب دیدگی روهیت شارما وجود ندارد

استرالیا در مقابل هند: ویرات کوهلی می گوید عدم وضوح و سردرگمی در مورد آسیب روهیت شارماس وجود دارد

استرالیا در مقابل هند: روهیت شارما از تیم های ODI ، T20I هند کنار گذاشته شد.© خبرگزاری فرانسه


کاپیتان هند ویرات کوهلی روز پنجشنبه گفت که در مورد وضعیت مصدومیت روهیت شارما سردرگمی و عدم اطلاعاتی وجود دارد و اظهار داشت که او نمی داند چرا معاون توپ سفید او با این تیم به استرالیا سفر نکرده است. کوهلی در پاسخ به سوالات آنلاین رسانه ای پیش از سریال ODI در برابر استرالیا که از روز جمعه آغاز می شود ، گفت که گفته می شود Rohit قبل از جلسه کمیته انتخاب در اوایل ماه جاری در دسترس نیست. کوهلی گفت: “قبل از جلسه انتخاب ، نامه ای دریافت کردیم که وی در دسترس نیست ، وی در طی IPL آسیب دیده است. در آن گفته شده بود که جوانب مثبت و منفی این آسیب دیدگی برای او توضیح داده شده بود و او فهمیده بود که در دسترس نیست.” گفت

اخبار

روهیت ، که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است ، در آکادمی ملی کریکت در بنگالورو اعتیاد دارد و هنوز سه هفته با آمادگی کامل مسابقه فاصله دارد اما قرنطینه 14 روزه (بدون آموزش) او را از حضور در آزمون خارج می کند.

کوهلی گفت: “پس از آن او در IPL بازی کرد و همه ما فکر می کردیم که او در آن پرواز به استرالیا خواهد بود و ما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چرا او با ما سفر نمی کند نداشتیم. هیچ اطلاعاتی وجود ندارد ، عدم شفافیت وجود دارد.” .

وی افزود: “ما در حال انتظار بازی هستیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله