هند و استرالیا: دیوید وارنر می گوید زندگی در حباب زیستی سخت است ، خانواده را در چنین شرایطی قرار نمی دهد


افتتاح کننده استرالیایی دیوید وارنر روز دوشنبه اعتراف کرد که بازی کریکت در حالی که در داخل حباب های زیستی زندگی می کرد در زمان بیماری همه گیر COVID-19 لطمه ای به زندگی خانوادگی وی وارد کرده است و گفت که هدف اصلی او اکنون نمایندگی کشورش در دو T20 World بعدی است فنجان ها. وارنر با پذیرش اینکه شش ماه گذشته برای یک کریکت بین المللی بسیار دشوار بود ، حاضر نشد تعداد سریالهایی را که قرار بود در 12 ماه آینده برای استرالیا بازی کند ، متعهد شود. وی گفت: “… انجام چنین کاری بسیار دشوار خواهد بود. این شش ماه گذشته به خودی خود بسیار چالش برانگیز بوده است ، عادت به این حباب ها و تلاش برای عادت به نداشتن خانواده با من”.

اخبار

“آنها مواردی هستند که هر بازیکن شرایط مختلفی دارد. 12 ماه آینده وقتی به تقویم نگاه می کنید بسیار دشوار است ، قطعاً زمانهایی وجود دارد که می توانید به خانه بیایید و با خانواده خود وقت داشته باشید. ما فقط نمی رویم برای رسیدن به آن زمان برای دیدن خانواده و پایان زندگی اینجا که 14 روز داخل هتل است ، سه بچه و یک همسر را به اینجا اضافه کنید ، بسیار دشوار خواهد بود.

وارنر در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی که توسط پخش کننده رسمی سریال هند-استرالیا ، سونی ، تسهیل می شود ، گفت: “من هرگز آنها را در شرایطی قرار نمی دهم که مجبور شوند 14 روز در خانه قرنطینه کنند.”

در سن 34 سالگی ، وارنر اصرار داشت که به جلو ترجیح می دهد بیشتر مسابقات T20 برگزار کند ، به خصوص با دو رویداد ICC World T20 که در دو سال آینده صف آرایی می کنند. مسابقات جهانی T20 مردان ICC پس از اینکه سازمان جهانی مجبور شد مسابقات امسال استرالیا را به زمان 2022 تغییر دهد ، سالهای متوالی برگزار می شود.

در همین حال ، هند قرار است در سال 2021 میزبان این رویداد باشد.

“این چیزی است که ما قبلاً به عنوان بازیکن و مربی مشخص کرده ایم. من فکر می کنم شما به تیم یک روزه و T20 ما نگاه کنید ، آنچه ما انتخاب می کنیم کاملاً مربوط به چیزی است که قرار است در مسابقات بعدی جام جهانی با آن روبرو شویم. وارنر گفت ، اگر قرار است مرخصی بگیریم ، این بین آن مجموعه ها خواهد بود. بدیهی است که اولویت بازی در آن جام های جهانی است.

“با توجه به اینکه یک جام جهانی T20 در هند برگزار می شود ، اولویت اول موارد T20 خواهد بود. اما بدیهی است که شما مسابقات جام جهانی T20 بعدی را نیز در استرالیا دارید. بنابراین ، بسیاری از موارد T20 بیش از زوج بعدی وجود دارد سالها همراه با آمادگی برای حضور در آن جام جهانی 50 ساله در سال 2023 ، “وی افزود.

وارنر همچنین بازی در لیگ بیگ باش تا زمان بازنشستگی از کریکت بین المللی را رد کرد. وی گفت: “برای ما بازیکنان دشوار است که هر سه فرم را بازی کنیم حتی اگر پنجره ای وجود داشته باشد. شما باید این وقفه را داشته باشید زیرا تابستان را نیز کاملاً کج می کنید. یک فصل خارج از فصل برای ما وجود ندارد.”

تبلیغ شده

“شما در خارج از کشور بازی می کنید و سپس به تابستان (خانه) می آیید ، سپس باید Big Bash را بازی کنید ، سپس بیشتر تست یا یک سریال ODI را بازی می کنید ، سپس از بین می روید. برای ما ، در حال پیدا کردن زمان است که می توانیم وقت بگذاریم.

“برای خودم ، من سه فرزند در خانه و یک همسر دارم که وقتم را نیز مدیون هستم. بنابراین بازی در هر سه فرم ، انجام این کار بسیار دشوار است. فکر نمی کنم در حالی که هنوز برای استرالیا بازی می کنم بازی کنم وارنر که فقط دو بار در مسابقات BBL حضور داشت و از سال 14-2014 تاکنون در تورنمنت خانگی خود بازی نکرده است ، گفت: “صادقانه بگویم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله