هند با استفاده از اولین بازی گرم کردن ، برای آزمایش سری آماده می شود ، هدف آن این است که بازی XI را رقم بزنم


هند با به دست آوردن تیم “A” در استرالیا “A” در یک بازی سه روزه گرم کردن در Drummoyne Oval از روز یکشنبه ، به دنبال این خواهد بود که تیم XI خود را بازی کند. در حالی که هند و استرالیا در همان روز دومین T20I را بازی می کنند ، تیم آزمایشی بازدید کننده هند برای اولین بار از دو بازی تمرینی پیش از سری مورد انتظار چهار تست ، هند “A” نامیده می شود. بازیهای تور فرصتی برای مرتب کردن ترکیبات هند در بخشهای بتینگ و بولینگ پیش از آغاز آزمون شبانه روزی است که از 17 دسامبر در آدلاید برنامه ریزی شده است.

اخبار

در این ضرب و شتم ، مایانك آگروال قرار است دوره های ابتدایی را باز كند اما در مورد شریک زندگی وی انتخاب بین Prithvi Shaw و Shubman Gill وجود دارد.

در حالی که شاو در سریال های نیوزیلند ترجیح داده می شد ، اما برای سازگاری در IPL تلاش می کرد. از طرف دیگر ، گیل 440 ران برای Kolkata Knight Riders به ​​ثمر رسانده است و همچنین در ODI سوم ظاهر خوبی دارد.

گزینه دیگر KL Rahul است که به شکلی فریبنده بوده و همچنین یک جفت قدرتمند با Mayank برای Kings XI پنجاب تشکیل داده است ، اما آخرین باری که او در یک تست بازی کرده است سپتامبر 2019 بود.

در شکاف ویکتریک ، Wriddhiman Saha در مقابل Rishabh Pant قرار خواهد گرفت.

برای ساها ، که در طول IPL هر دو عضله همستر خود را آسیب دیده بود ، این یک آزمایش برای نشان دادن تناسب اندام او پس از این است که اخیراً به تورها برگشته است.

Pant در آزمونهای خارج از کشور انتخاب شماره یک هند بوده است اما از سری محدود خارج شده و مجبور است کالاها را برای مهر و موم شکاف دروازه بان تحویل دهد.

با توجه به اینکه کاپیتان ویرات کوهلی پس از آزمون افتتاحیه به مرخصی پدری می رود و روهیت شارما مصدوم نیز بیش از حد نامشخص است ، مسئولیت آن بر عهده Ajinkya Rahane ، Cheteshwar Pujara و Hanuma خواهد بود

ویهاری برای نشان دادن راه.

رهانه ، مردی که در غیاب کهلی احتمالاً هدایت هند را به عهده دارد ، به دنبال یک گردش خوب خواهد بود.

پوجارا و ویهاری نیز می خواهند بیرون بروند و در آخرین بازی های رقابتی در 19 روز قبل از COVID به میدان بروند.

در بخش بولینگ ، انتظار می رود که جاسپریت بومرا ، که برای T20I افتتاح شده استراحت کرده است ، در حالی که می خواهد وارد حالت تست شود ، مسابقه تمرین را انجام دهد.

در حالی که بومراه و محمد شامی توپ جدیدی را در تست ها به اشتراک می گذارند ، مکان سوم پیسر برای جذب خواهد بود و محمد سراج ، که در IPL ظاهر خوبی داشت ، مشتاقانه آن را مهر و موم می کند.

Umesh Yadav ، با تجربه 46 تست ، نیز یک گزینه است اما در دو بازی که در IPL بازی کرده بود بی نظم بود.

راویندرا جیدجا در دو مسابقه بعدی T20I پس از ضربه مغزی محروم شد و باید دید آیا او برای تست ها مناسب است.

اگر جادجا در دسترس نباشد فرم راویچندران اشوین کلیدی خواهد بود و همچنین دروازه کالدیپ یاداو ، که یک بار توسط مربی راوی شاستری به عنوان چرخنده شماره یک هند در خارج از کشور اعلام شد ، به دنبال سوits استفاده های خود در سیدنی در سال گذشته ، باز می شود.

برای استرالیا ، کانون توجهات ویلیام پوکوفسکی جوان خواهد بود زیرا او به دنبال مصدومیت دیوید وارنر است که حداقل آزمون افتتاحیه را اعلام کرده است.

تبلیغ شده

فرم پوکوفسکی در شفیلد شیلد باعث بحث در بسیاری از افراد شد که او را به جو برنز ترجیح می دهند اما با مصدومیت وارنر ، جاستین لانگر ، مربی ، به صراحت اعلام کرد که شکاف به کسی می رسد که در بازی های تور عملکرد خوبی داشته باشد.

در حالی که اولین بازی سه روزه یک بازی قرمز-توپ خواهد بود ، مسابقه دوم تور که قرار است از 11 دسامبر آغاز شود ، با یک توپ صورتی انجام می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله