همزمان با اعلام برنامه تابستان توسط بانک مرکزی اروپا ، هند در سال 2021 پنج آزمون در انگلیس برگزار خواهد کرد


چهارشنبه هیئت کریکت انگلیس و ولز (ECB) اعلام کرد هند در یک سری تست پنج مسابقه ای که قرار است در آگوست 2021 آغاز شود ، به مصاف انگلیس می رود. انگلیس با پنج بازی در Trent Bridge ، Lords ، Headingley ، the Oval و Old Trafford میزبان هند خواهد بود و اولین بازی از 4 آگوست آغاز خواهد شد. سری تست ها در 14 سپتامبر به پایان می رسد ، آخرین روز برنامه پنجم آزمون در Old Emirates ترافورد

اخبار

ECB در بیانیه ای رسمی گفت: “مجموعه آزمایشات علیه هند قرار است در تابستان بین المللی مردان با آزمایشات در Trent Bridge ، Lord ، Emerald Headingley ، Kia Oval و Emirates Old Trafford به پایان برسد.”

بانک مرکزی اروپا روز چهارشنبه برنامه هایی را برای میزبانی سریال های بین المللی در سراسر کشور در مسابقات کریکت مردان ، زنان و معلولیت در سال 2021 ارائه کرد.

تیم کریکت انگلیس همچنین سه بازی ODI در مقابل سریلانکا و سه مسابقه ODI و سه مسابقه سری T20I مقابل پاکستان انجام خواهد داد.

برنامه های فعلی نشان می دهد زنان انگلیس قبل از میزبانی از نیوزیلند برای یک سریال ODI و T20I ، قصد دارند آفریقای جنوبی را در یک سریال ODI Series و T20I بازی کنند.

تیم انگلیس با اختلالات بینایی همچنین قصد دارد در ماه آگوست با محدودیت COVID-19 میزبان استرالیا در یک سری بازی های محدود باشد.

انگلیس پس از موفقیت چشمگیر خود در آدلاید چهار سال پیش ، خاکسترها را برگزار می کند و تاریخ و زمان پخش سریال های تابستان آینده نیز هنوز نهایی نشده است.

تبلیغ شده

تام هریسون ، مدیر اجرایی بانک مرکزی اروپا در بیانیه ای رسمی گفت: “ما امسال یک تابستان شگفت انگیز از کریکت بین المللی با چند بازی به یادماندنی داشتیم و می دانیم که هنگام اقامت در خانه چقدر لذت را برای مردم به ارمغان آورد.”

“سال آینده ما یک برنامه بین المللی بزرگ دیگر داریم که باید منتظر آن باشیم ، با هیجان یک سری پنج تست مقابل هند به عنوان محور اصلی ، سری توپ سفید جذاب برای مردان و زنان ما و یک سری خاکستر برای تیم بینایی ما ،” او اضافه کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله