هزینه تعمیر ترموکوپل اجاق گاز

علت روشن نشدن اجاق گاز چیست؟ با دانستن علل به وجود آمدن این مشکلات میتوان آنها را برطرف کرد و مجدداً از اجاق گاز برای مصارف روزانه بهره گرفت. در این مقاله به علل به وجود آمدن این مشکلات و تعمیرات آن بهطور کامل پرداخته شده است.در مقاله پیش رو اطلاعاتی در رابطه با علت روشن نشدن اجاق گاز، علت کم بودن شعله اجاق گاز و نحوه تعمیر آن در اختیار شما قرار میدهد.

امداد آی.پی، تعمیرگاه مجاز اجاق گاز، کلیه خدمات تعمیرات اجاق گازهای مختلف را ارائه می کند. چه زمانی تعمیرات ترموکوپل اجاق گاز لازم است ؟ چه زمانی تعمیرات ترموکوپل اجاق گاز لازم است ؟ ممکن است هنگامیکه برای پخت غذا به اجاق گاز مراجعه میکنید، هر چه تلاش کنید، اجاق گاز روشن نشود. اما علت روشن نشدن اجاق گاز چه میتواند باشد؟ همچنین گاهی اوقات ممکن است فندک اجاق گاز شما جرقه تولید کند، اما جرقه ضعیف باشد و به دلیل تولید جرقه شما متوجه خرابی فندک نشوید.

همچنین بسته به تعداد اعضای خانواده، میزان استفاده از آن ممکن است بیشتر فروش ترموکوپل اجاق گاز و بیشتر باشد. در صورت خاموش شدن شعله حرارت به ترموکوپل نمی رسد و متقابلا ولتاژ نیز افت می کند و بوبین غیر فعال شده و مسیر گاز بسته خواهد شد. در این مجموعه در صورتی که نیاز به ترموکوپل اجاق گاز باشد، این کار با کمترین هزینه ممکن برای مشتریان انجام می شود. ترموکوبل اجاق گاز چپیست :ترموکوبل سنسوری است که از دو سیم غیر هم جنس تشکیل شده است و به صورت علمی هر زمان که دو سیم غیر هم جنس را در نقطه ای اتصال داده شود و محل اتصال گرما ببیند ولتاژی به تقریب 25 میلی ولت تولید می شود که این ولتاژ به صورت مثبت و منفی از دو سیم به مگنت شیر ترموکوبل اجاق گاز فرمان می دهد و بار مغناطیسی بوجود می آورد و زمانی که کاربر شیر ترموکوبل را به سمت پایین فشار میدهد مگنت با توجه به میدان مغناطیس که در آن بوجود آمده است به سمت داخل می ماند و گاز از شیر اجاق گاز آزاد می گردد و به شعله میرسد و زمانی که ترموکوبل سرد میشود دیگر ولتاژی تولید نمی کند و به همین خاطر مگنت شیر اجاق گاز میدان مغناطیسی خود را از دست می دهد و جریان گاز قطع می گردد.

تعمیر ترموکوبل اجاق گاز یک کار تخصصی است که باید توسط تعمیرکار با تجربه انجام شود. این مشکل دلایل مختلفی دارد که هر یک از آنها در بخش زیر توضیح داده شده است. همچنین با استفاده از این پیچ میتوان میزان شعله گاز را کم یا زیاد کرد. وجود نشتی مانع از انتقال صحیح گاز به مشعل شده و ممکن است موجب روشن نشدن یا شعله کم آن نیز شود. مشکلات مربوط به خرابی شیر یا ولو دستگاه را نیز میتوان از دلایل دیگر روشن نشدن اجاق گاز نامید. پیچ یا ولو گاز در واقع عاملی است که موجب خروج گاز برای ایجاد شعله میشود.