“هر نکته ای آقا؟”: وقتی MS Dhoni با پاسخ حماسی خود یک ترول را خاموش کرد

عکس فایل MS Dhoni© BCCI/Sportzpics

آیکون کریکت هندی ام اس دونی ممکن است با سبک غیرمتعارف خود شیوه تلقی از ویکت نگه داشتن را مدرن کرده باشد. اما، جنبه های متعددی از زندگی وجود دارد که در آنها این مرد 41 ساله هنوز مدرسه قدیمی است. در عصر رسانه های اجتماعی و اینترنت 5G، Dhoni کسی است که از تلفن خود دوری می کند. اما، زمانی وجود داشت که کریکت باز افسانه ای در شبکه های اجتماعی فعال بود و حتی به طرفداران و ترول هایی که او را در فضای آنلاین مسخره می کردند، پاسخ می داد.

یکی از این اتفاقات در ژوئیه 2012 زمانی رخ داد که یکی از طرفداران از Dhoni خواست که “روی ضربه زدن خود تمرکز کند”. این هوادار در توییتی نوشت: “لطفا روی ضربه زدنت تمرکز کن نه در توییتر”.

ضونی در کمال تعجب به طرفدار پاسخ داد و گفت: “آقا بله قربان، هر راهنمایی قربان”.

پاسخ خنده دار Dhoni نه تنها طرفدار را شگفت زده کرد بلکه پیامی را برای ترول ها ارسال کرد که چنین حکمتی را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی منتقل می کردند.

پس از فینال اخیر لیگ برتر هند، دونی حتی فاش کرده بود که ترجیح می دهد از تلفن خود دور بماند. در واقع، هم تیمی او در چنای سوپر کینگز، آمباتی رایودو نیز طبق «تالا» این کار را انجام می دهد.

“من مدت زیادی است که با او بازی کرده ام، از زمان تورهای هند A. او بازیکنی است که می تواند به یک اندازه خوب بازی کند. برای او خوشحالم. این بازی یکی از بازی هایی خواهد بود که او به یاد می آورد، او نیز مانند من است – نه کسی که اغلب از تلفن استفاده می کند.”

حتی ویرات کوهلی، کاپیتان سابق هند در مصاحبه ای فاش کرده بود که برقراری ارتباط با دونی سخت است زیرا او تلفن خود را با خود حمل نمی کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله