هری کین “پدیدار” می تواند گلزن رکورد انگلیس شود: گرت ساوت گیت


گرت ساوت گیت می گوید هری کین “خارق العاده” توانایی تبدیل شدن به رکورددار گلزن انگلیس را دارد ، زیرا مهاجم تاتنهام خود را برای پیروزی پنجاهمین بازی خود مقابل بلژیک در روز یکشنبه آماده می کند. کین ، کاپیتان تیم ملی انگلیس با 32 گل بین المللی ، با 21 گل عقب مانده از وین رونی ، در رده ششم جدول گلزنی تاریخ خود قرار دارد. ساوت گیت اعتقاد دارد که بازیکن 27 ساله باید هدف عبور از رونی باشد. کین در این فصل 13 بار برای تاتنهام گلزنی کرده است ، اما در این چهار بازی در هر چهار بازی خود برای انگلیس یک گل به ثمر رسانده است.

اخبار

ساوت گیت ، سرمربی انگلیس پیش از دیدار تیمش در لیگ ملت ها به بلژیک ، پرونده کین را برای تعقیب جاودانگی فوتبال تشریح کرد.

ساوت گیت در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد گفت: “از نظر آنچه ممکن است ، رکورد گلزنی واقعاً جالب است زیرا میزان اعتصاب او برای ما فوق العاده است و او وقت دارد تا رکورد وین رونی را بدرقه کند که یک اتفاق قابل توجه خواهد بود.” شنبه.

“من از دیدگاه او می دانم ، در حالی که موفقیت شخصی چیزی است که او به آن سوق داده می شود ، اما این موفقیت تیم است.”

“او بسیار روی موفقیت تیم متمرکز است و مایل است در چند سال آینده به تیم موفقیت آمیز نگاه کند.”

کین از زمان کسب اولین بازی ملی انگلیس در چهار سال پیش ، از جمله پایان دادن به عنوان بهترین گلزن در جام جهانی 2018 ، از لحظات به یاد ماندنی برخوردار بوده است.

ساوت گیت در مورد 49 خاطره مورد علاقه خود از كین در اولین بازی ملی خود ، اولین گل بین المللی مهاجم را انتخاب كرد.

ساوت گیت در آن زمان سرمربی زیر 21 سال انگلیس بود و در آن سطح با کین کار کرده بود ، قبل از اینکه در مارس 2016 مقابل لیتوانی توسط روی هاجسون برای اولین بار به او بدهد.

ساوت گیت گفت: “من فکر می کنم اولین گل او برای انگلیس با روی به این دلیل بود که ما زیر 21 سال بودیم و هر زمان که یکی از بازیکنان شما فراخوانده می شود ، شما همیشه می خواهید که آنها عملکرد خوبی داشته باشند.”

“یادم می آید که شنیدم او گل زده است و این لحظه درخشانی برای همه ما بود زیرا شما می خواهید پسرانتان پیشرفت کنند و خوب کار کنند.”

“گل او در هامپدن (برابر اسکاتلند) و همچنین گلهایش در جام جهانی. کسب پیراهن طلای یک موفقیت شخصی باورنکردنی است.”

“حضور او را احساس کنید”

دکلان رایس ، هافبک تیم های انگلیس و وستهام به همان اندازه از ویژگی های رهبری کین تحت تأثیر قرار گرفته است که با پایان دادن به درنده اش تحت تأثیر قرار گرفته است.

رایس گفت: “با” H “، حضور او را تمام وقت احساس می كنید. اگر شب دیگر را نگاه كنید ، او درگیر شده بود اما قبل از آن در اتاق رختكن است ، همه را آماده می كند و به طور جداگانه با بچه ها صحبت می كند.”

“برای جوانی مثل من ، که آرزو دارد کاپیتان آینده شود ، شما باید ببینید که او چه کاری انجام می دهد.”

“او ممکن است بلندترین صدای زمین را نداشته باشد ، اما راهی که توپ را تحت فشار می گیرد و از دفاع می ترسد ، او یک رهبر واقعی است.”

در حالی که کین در حال آماده سازی برای مسابقه بلژیک بود ، مشخص شد که Range Rover (131،000 دلار) وی در 25 اکتبر از خارج از خانه او به سرقت رفته است.

گزارش شده است که کین دارای تصاویر دوربین مداربسته است که نشان می دهد اتومبیل در چندین نوبت از کنار وسیله نقلیه لوکس خود عبور می کند و این باعث ترس از هدف قرار گرفتن توسط باند می شود.

پس از نمایش چشمگیر جک گریلیش در پیروزی 3-0 دوستانه روز پنجشنبه مقابل جمهوری ایرلند ، به طور گسترده ای مطرح شده است که وینگر استون ویلا شایسته یک بازی پایدار در تیم ساوت گیت است.

هافبک چلسی ، میسون مونت ، با وجود بازی مقابل ایرلند در موقعیت مرکزی تر ، به عنوان رقیبی برای جای گریلیش شناخته شده است.

اما رایس ، یك دوست مونت در طول زندگی ، پس از انتقاد از عملکرد وی در شبکه های اجتماعی ، دفاع سرسختی از هم تیمی خود را آغاز کرد.

تبلیغ شده

رایس در مورد شک و تردیدهای کوه مونت گفت: “ما در این مورد صحبت نمی کنیم اما این بسیار سخت است.”

“من می دانم که ذهنیت او چگونه است. من می دانم که چگونه رانده شده است. تعجب آور نیست که گرت او را انتخاب می کند ، فرانک (لمپارد) او را انتخاب می کند و اگر به هر مدیر لیگ برتر فرصت می دادید ، آنها نیز او را انتخاب می کردند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله