هاردیک پاندیا به فهرست نخبگان ملحق شد و دومین هندی شد که به این شاهکار منحصر به فرد دست یافت

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز، روز یکشنبه با به ثمر رساندن 2000 دوش در لیگ برتر هند (IPL) به یک نقطه عطف مهم دست یافت. پاندیا در بازی مقابل راجستان رویالز در استادیوم نارندرا مودی به این موفقیت دست یافت. پاندیا با شکست دادن دوش های مهم در اور هشتم، به این شاهکار دست یافت و یک توپ کاروم از راویچاندران اشوین را بر روی پوشش میانی/اضافی کوبید. پاندیا که بازی را تنها 16 ران کمتر از رکورد 2000 دونده شروع کرد، اکنون به گروه نخبه ای از بازیکنان IPL ملحق شده است که 2000 ران به ثمر رسانده و 50 ویکت گرفته اند. این بازیکن سخت‌گیر و همه‌جانبه در طول 9 سال و 100 بازی حرفه‌ای خود، 50 ویکت در لیگ برتر کسب کرده است.

فقط شین واتسون، آندره راسل، راویندرا جادجا، کیرون پولارد و ژاک کالیس توانسته اند این موفقیت را در IPL انجام دهند. عملکرد فوق‌العاده پاندیا جایگاه او را در میان موفق‌ترین بازیکنان همه‌جانبه لیگ تثبیت کرده است.

با آمدن به مسابقه، ضربه‌های برتر شوبمن گیل، دیوید میلر و آبیناو مانوهار، گجرات تایتان‌ها را به امتیاز 177/7 مقابل راجستان رویالز در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در ورزشگاه نارندرا مودی در روز یکشنبه رساند.

برای GT، گیل امتیاز 45 از 34 را به ثمر رساند و میلر 46 ران را شکست، در حالی که Manohar یک ضربه سریع از 27 ران در 17 توپ بازی کرد. برای RR، ساندیپ شارما دو کیسه زد در حالی که ترنت بولت، آدام زامپا و یوزوندرا چاهال هر کدام یک ویکت اسکالپ کردند.

رویالز که اول کاسه بازی را انتخاب کرد، شروعی عالی داشت، زیرا ترنت بولت در سومین تحویل بازی افتتاحیه، وی رادیمن ساها را رد کرد.

بازکن شوبمن گیل و سای سودارسان در حالی که 13 ران به بولت زدند، این اتهام را انجام دادند. سپس سودارسان در حالی که سعی داشت در اور پنجم اینینگ به میدان برود طعمه فرار شد.

سپس هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات، برای خفاش بیرون آمد. ضربه‌زنان گجرات ضربه را به خوبی چرخاندند، و اجازه ندادند توپ‌گیران راجستانی در حالی که توپ‌های شل پیشنهاد شده را می‌کوبند، آرام بگیرند.

پاندیا آدام زامپا را برای 13 ران با کمک یک چهار و شش ران در اور هفتم اینینگ کوبید. پاندیا و گیل هر دو متجاوزان جفت ضربه‌زنی بودند و مرتباً مرزها را در هم می‌کوبیدند. این دو یک همکاری 50 ران محکم برای تیم خود دوختند.

گجرات از شراکت گیل و پاندیا برای ارسال یک هدف برتر استفاده می کرد، با این حال، جایگاه محکم بین ضربات شکسته شد زیرا یوزوندرا چاهال موفقیت بزرگی را برای تیمش فراهم کرد. چاهال در اوور یازدهم اینینگ، پاندیا را که به خوبی ست شده بود، 28 بازی اخراج کرد. دیوید میلر سپس به خفاش آمد.

بولرهای راجستانی پس از آن شروع به تسلط قوی بر ضربات گجرات کردند زیرا آنها طلسم های اقتصادی را ارائه کردند که تایتان ها را از امتیاز دادن محدود می کرد. ضربه فوق‌العاده گیل با 45 ران به پایان رسید، زیرا او توسط Sandeep Sharma در اور شانزدهم فرستاده شد.

ضربه‌زن راست‌دست آبیناو منوهار برای دست زدن به میلر به ضربات ضربه‌ای به زمین آمد و با ضربه محکمی به بولت کوبید و دوشش پشت سر هم زد و مجموع دوش گجرات را از 150 ران در اور هجدهم بازی برد.

Manohar قبل از اینکه ویکت خود را پس از گل 27 از دست داد، یک شش از تحویل زامپا را شکست داد. Sandeep آخرین اور خیره کننده را ارائه داد تا به RR کمک کند گجرات را به 177/7 در 20 اور محدود کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله