نیوزیلند و هند غربی: شین باند می گوید: “استراحت ترنت بولت” برای عقل خود “مهم است

نیوزیلند و هند غربی: استراحت ترنت بولت مهم است

ترنت بولت از سری T20I آینده در برابر West Indies استراحت کرد.© خبرگزاری فرانسه


شین باند ، پیوند دهنده سابق نیوزیلند احساس می کند که کیوی ها تماس صحیحی را برای آرام گرفتن سرعت ، Trent Boult برای سری آینده T20I در برابر غرب هند انجام داده اند. پیکر نیوزلندی به همراه کاپیتان کین ویلیامسون برای کوتاه ترین قالب بازی در استراحت قرار گرفتند و در تیم تست های سری West Indies قرار است از 3 دسامبر آغاز شود. “به نظر من مهم است (بولت استراحت می کند). او چند زن جوان دارد. پرواز از اینجا و رفتن مستقیم به بازی ها و فرصتی برای جبران خانواده اش اشتباه بزرگی بود ، “ESPNcricinfo به نقل از باند گفت: در یک تعامل رسانه ای به میزبانی NZC.

اخبار

وی افزود: “من فکر می کنم که به خاطر عقل شخصی خود ، او فقط باید به خانه برود و کمی از وقت خود را با خانواده بگذراند قبل از اینکه یک تابستان شلوغ دیگر داشته باشد ، بنابراین تصمیم خوبی است.”

بولت در اوایل ماه جاری میلادی نقشی اساسی در پنجمین قهرمانی لیگ برتر هندوستان بمبئی هند (IPL) داشت و باند ، که پیش از این فکر می کرد پیکر توانایی بالقوه خود را به عنوان یک توپ گیر T20 درک نکرده است ، از رشد سریع بازوی چپ هیجان زده است .

“فرصتی دوباره برای کار با بولتی هیجان انگیز بود. من همیشه معتقد بودم که در بازی T20 او جای پیشرفت دارد و با آمدن به تیم ما می توانیم این کار را از او بیرون بکشیم ، و او برای ما عظیم بود.” باند که مربی بولینگ سرخپوستان بمبئی است ، گفت.

تبلیغ شده

وی افزود: “او بخش بزرگی از دلیل پیروزی ما بود.”

نیوزیلند در اولین T20I در تاریخ 27 نوامبر از غرب هندوستان استفاده می کند. T20I های دوم و سوم به ترتیب در 29 و 30 نوامبر بازی می شوند.

مباحث ذکر شده در این مقاله