نیوزیلند و غرب هند: کین ویلیامسون ، ترنت بولت برای سری T20I استراحت کرد


کین ، ویلیامسون ، کاپیتان نیوزیلند و ترنت بولت ، سرمربی تیم نیوزلند برای تمرکز در مسابقات آزمایشی ، سری آینده Twenty20 را مقابل وست هند از دست خواهند داد. با این حال ، سیاهپوشان عنوانی مهیج را به تیم 13 نفره T20 در قالب اولین بازیگر متولد آفریقای جنوبی ، دیوون کانوی ، قهرمان برجسته داخلی در فصول اخیر اضافه کرده اند. مربی گری استید گفت که ویلیامسون و ترنت بولت سه T20I را نشسته بودند – که در اوکلند در 27 نوامبر آغاز می شود – تا آنها را برای دو آزمایش در برابر هند غربی در دسامبر تازه نگه دارند.

اخبار

وی گفت: “ما مجبور شدیم برای اولویت بندی مسابقات آزمون در مورد كین و ترنت تصمیمی بگیریم ، با توجه به اهمیت آنها برای تیم توپ قرمز ما و این واقعیت كه هر دو در IPL اخیر چنین نقش های بزرگی را ایفا كردند در حالی كه مصدومیت ها را نیز مدیریت می كردند.” گفت

استید گفت نیوزیلندی ها بر روی قالب پنج روزه تمرکز کردند زیرا پس از ارسال پیروزی پرگل با نتیجه 2-0 برابر هند در اوایل سال جاری ، یک چشم انداز واقع بینانه برای فینال مسابقات قهرمانی آزمون جهانی بودند.

او منتظر بود تا كنوی را در صحنه بین المللی ببیند و پیش بینی كند كه این جوان 29 ساله این تجربه را “جذب” كند.

کانوی در سال 2017 به نیوزیلند نقل مکان کرد و از آن زمان حملات خود را آغاز کرده و جوایز بهترین بازیکن سال داخلی را در سال 2018 و 2019 به دست آورد.

چپ دست ، که واجد شرایط بازی در نیوزیلند در ماه اوت شد ، جایگزین همکار قدرتمند کالین مونرو ، که در لیگ بیگ باش استرالیا بازی می کند ، می شود.

کایل جامیسون ، بازیکن سریع تندر ، تنها بازی جدید دیگر در تیم T20 است ، در حالی که تیم Test همان بازی است که در ماه فوریه با هند روبرو شد.

تیم T20I نیوزیلند:

تیم ساوت (capt) ، همیش بنت ، دوون کانوی ، لاکی فرگوسن ، مارتین گوپتیل ، کایل جمیسون ، داریل میچل ، جیمی نیشام ، گلن فیلیپس ، میچل سانتنر ، ایش سوددی ، تیم سایفرت ، راس تیلور

تبلیغ شده

* داگ بریسول ، اسکات کوگلای و مارک چپمن در بازی سه جایگزین جمیسون ، ساوت و تیلور می شوند

تست ها: کین ویلیامسون (کپت) ، تام بلوندل ، ترنت بولت ، کالین دی گراندوم ، کایل جمیسون ، تام لتهام ، هنری نیکلز ، آژاز پاتل ، تیم ساوته ، راس تیلور ، نیل واگنر ، بی جی واتلینگ ، ویل یانگ.

مباحث ذکر شده در این مقاله