نیوزیلند و غرب هند: باشگاه های گلن فیلیپس قرن 46 توپ را در برابر هند غربی ثبت کردند

نیوزیلند و غرب هند: باشگاه های گلن فیلیپس قرن 46 توپ را در برابر هند غربی ثبت کردند

نیوزیلند و غرب هند: گلن فیلیپس سریعترین قرن T20I را توسط یک نیوزیلند شکست.© خبرگزاری فرانسه


گلن فیلیپس سریعترین قرن T20I را توسط یک نیوزلندری ناکام گذاشت زیرا سیاهپوشان در صورتی که بخواهند این سری را در بازی دو در Bay Oval در Mount Maunganui ذخیره کنند ، یک هدف تحمیل کننده 239 را اجرا کردند. فیلیپس 46 بار زایمان خود را از دست داد ، این 10مین سریعترین در جهان و یک توپ سریعتر از رکورد قبلی نیوزلند بود که توسط کالین مونرو نگهداری می شد. وقتی فیلیپس در آخرین تحویل مسافرت های نیوزیلند اخراج شد ، از 51 توپ 108 با هشت شش و 10 چهار امتیاز 108 گلزنی کرده بود و در یک جایگاه 184 دونده با دوون کانوی حضور داشت.

اخبار

کانوی در حالی که نیوزلند 238 نزدیک بود به مدت سه 65 سالگی نبود.

وست هند ، که در مسابقه اول با پنج ویکت شکست خورد و برای زنده نگه داشتن این سری سه مسابقه به یک پیروزی احتیاج دارد ، تصمیم گرفت ابتدا کاسه پیروزی در برنده بازی را بدست آورد.

Skipper Kieron Pollard معتقد بود که پس از 15 دقیقه تأخیر در شروع باران ، شرایط ابری به میدان کنار کمک خواهد کرد.

اما تیم سیفرت (18) و مارتین گوپتیل (34) در افتتاحیه های نیوزیلند به ندرت مورد آزمایش قرار گرفتند زیرا قبل از سقوط هر دو سریع ، آنها در 34 زایمان به 49 رسیدند.

تبلیغ شده

کانوی و فیلیپس وقت دیگری را برای برقراری مجدد وقت هدر ندادند و سیاه پوستان را در نیمه به 84 رساند تا قبل از اینکه فیلیپس با شش و دو ضرب دور از Keemo Paul باز شود.

او پس از 20 دقیقه شکستن باران به کوبیدن مرز ادامه داد و هنگامی که کمربند پرتابی را که در مرز گیر کرده بود کمربند زد ، زندگی را در 88 سالگی بدست آورد ، اما وقتی دوباره بازی ها نشان داد توپ بدون ارتفاع کمر است ، دوباره به یاد می آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله