نیوزیلند در مقابل West Indies: Kieron Pollard با انتقاد از Windies به دلیل انفجار Gelnn Phillips در نیوزلند تا سری T20I


کیرون پولارد ، کاپیتان وست هند ، روز یکشنبه تیم خود را به عدم عملکرد مطابق با استانداردهای جهانی متهم کرد ، زیرا نیوزیلند دومین مسابقه بین المللی Twenty20 را با 72 رانندگی در پشت قرن رکورد توسط گلن فیلیپس به دست آورد. نیوزیلند پس از پیروزی در مسابقه افتتاحیه روز جمعه با پنج ویکت ، سری بازی را در Mount Maunganui با یک بازی اضافی به پایان برد ، زیرا فیلیپس یک کلاس مستر را شروع کرد. در حالیکه کین ویلیامسون ناخدای عادی به آزمایش های آینده می پردازد ، به طرف Twenty20 فراخوانده می شود ، فیلیپس در راه رسیدن به 108 هشت شش و 10 چهار دست را غارت کرد زیرا نیوزیلند یک ماموت 238 را برای سه نفر قرار داد و سپس هند غربی را به 166 برای نه محدود کرد.

اخبار

فیلیپس گفت: “شما هیچ وقت نمی دانید چه موقع فرصت بعدی فرا می رسد و من به این کار افتادم” بیایید تا آنجا که ممکن است سخت وارد شویم.

این جوان 23 ساله ، که در آفریقای جنوبی متولد شد ، اما در سن 5 سالگی به نیوزیلند نقل مکان کرد ، فقط 46 زایمان را انجام داد تا به قرن خود برسد ، دهمین سریعترین در 20 بین المللی بین المللی و یک توپ سریع تر از رکورد قبلی نیوزلند توسط کالین مونرو.

فیلیپس در خارج از فصل نیوزیلند در کارائیب بازی می کند و گفت که آشنایی با حمله به غرب هند کمک بزرگی است.

فیلیپس ، که همچنین دو مورد را گرفت و آندره فلچر را باز کرد ، گفت: “قطعاً ، این ارتباط زیادی با نحوه عملکرد من در اینجا دارد. شما با اعتماد به نفس بیشتری در مقابل بچه هایی شرکت می کنید که قبلاً در برابر آنها بازی خوبی کرده اید.” نمایشگر همه جانبه درخشان.

– “این ذهنیت ماست” –

تیم ساوته ، کاپیتان ایستاده در نیوزیلند ، عملکرد فیلیپس را “باورنکردنی” خواند و افزود که دو جلب او ، یکی در امتداد کامل در مرز شیرجه می رود ، و تمام شدن سریع نشان می دهد “او در مورد او فاکتور X را دارد”.

اما در حالی که فیلیپس ، به همراه دون کانوی که 85 شکست ناپذیر تولید کرد ، بازی را محکم در دست نیوزیلند قرار داد ، کاپیتان مخالف پولارد دست و پا زد.

پولارد پس از برنده بازی و فرستادن نیوزیلند به خفاش در زیر آسمان پوشیده از هوا ، معتقد بود که هند غربی در کنترل است که سیاهپوشان به 84 رساندند و به 84 رسیدند

پولارد گفت: “اما بین 10 تا 15 سالگی ما به نوعی آن را از دست دادیم.”

“از نظر انرژی و احساس و بی نظمی در این زمینه ، این استانداردی نیست که بخواهیم برای خود تعیین کنیم و استانداردی نیست که هرکسی بخواهد در کریکت بین المللی ببیند.

“من فکر می کنم این نگرش است و فکر می کنم ذهنیت ما باشد.

تبلیغ شده

“اگر ما کمی بیشتر در مسابقه می ماندیم ، سعی کنید میزان خسارت را به 200 ، 190 یا حدود آن محدود کنید ، ما می خواستیم این چالش را داشته باشیم اما بعد از این دهمین امتیاز پشت هشت توپ بودیم و به گلابی تبدیل شد از آنجا.”

فیلیپس و کانوی 184 را برای سومین ویکت نیوزلند در نظر گرفتند در حالی که بهترین مشارکت در غرب هند 34 بود بین Pollard (28) و Shimron Hetmyer (25)

مباحث ذکر شده در این مقاله