نیوزیلند با هدف برتری انگلیس از سومین جدول در جدول مسابقات قهرمانی آزمون جهانی


در سری تست های دو مسابقه ای آینده مقابل وست ایندیز ، نیوزیلند به دنبال استفاده کامل از شرایط خانه و کسب 120 امتیاز کامل برای تثبیت موقعیت خود در جدول رده بندی مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) است. نیوزیلند در حال حاضر از نظر درصد کسب در جدول رده بندی WTC چهارم است. در ماه نوامبر ، ICC به دلیل همه گیری COVID-19 سیستم امتیازات WTC را تغییر داد و اکنون دو گزینه نهایی WTC براساس امتیازات کسب شده تصمیم گیری می شود.

اخبار

برنده شدن در هر دو مسابقه این سری ، در همیلتون و ولینگتون ، می توانست کیوی ها را از انگلیس پشت سر بگذارد و با 0.625 درصد پس از چهار سری ، به مقام سوم برسد ، که قبلا با سریلانکا به تساوی 1-1 رسیده بود و قبل از کشیدن 3-0 به استرالیا باخت. پیروزی 2-0 در خانه خانگی برابر هند.

استرالیا از هندوستان پیشی گرفت و به مقام اول جدول رده بندی WTC پیوست و این دو تیم بلافاصله پس از این مسابقه در یک سری چهار تسته به مصاف یکدیگر می روند در حالی که نیوزیلند با یک سری بازی خانگی دو آزمونه شانس دیگری برای گرفتن امتیاز WTC در هیئت مدیره دارد. پاکستان از 26 دسامبر آغاز می شود.

هر سری از WTC 120 امتیاز دارد ، که به طور مساوی بر روی تعداد مسابقات یک سری توزیع می شود. امتیازات از 60 برای هر مسابقه از یک سری دو تست تا 24 برای هر مسابقه از یک سری پنج تست است.

کین ویلیامسون ، کاپیتان نیوزیلند چند بازیکن برتر را هدایت خواهد کرد زیرا هدف آنها پیشرفت در رده بندی بازیکنان آزمون تست ICC است.

ویلیامسون ، بازیکنی که قبلاً در رده بالاتری قرار داشت ، در بین 10 تیم برتر تنها خفاشی است که از هر دو طرف در جایگاه 4 قرار دارد. تام لاتام (دوازدهم) ، راس تیلور (پانزدهم) و هنری نیكولز (نوزدهم) در جمع 20 تیم برتر قرار دارند كه بازتابی از صف كشی قدرتمند تیم است.

نیوزیلند از نظر رتبه بندی در بخش بولینگ عالی است و نیل واگنر (3) ، تیم ساوت (4) و ترنت بولت (10) همه بولینگ های تندرو در بین 10 نفر برتر قرار دارند.

از نظر وست ایندیز ، کاپیتان جیسون هولدر بازیکن برتر آنها در هر سه لیست است ، او در رده های بالای جدول قرار دارد ، 5 در لیست بولرها و در رتبه 43 در میان خفاش ها قرار دارد.

تبلیغ شده

بولرهای سریع کمار روچ (پانزدهم) و شانون گابریل (بیستم) بولینگ پیشرو آنها هستند.

اولین آزمایش بین نیوزیلند و هند غربی از 3 دسامبر آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله