نیمار از انتخاب مقدماتی جام جهانی مقابل ونزوئلا غافل می شود ، “امیدوار” برای تساوی اروگوئه: برزیل FA

نیمار مقدماتی جام جهانی مقابل ونزوئلا را از دست می دهد ،

نیمار در دیداری که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل استامبول باشاک شهیر انجام شد از ناحیه صدمه دید.© خبرگزاری فرانسه


مقامات روز جمعه گفتند که نیمار در دیدار انتخابی جام جهانی 13 نوامبر برزیل مقابل ونزوئلا به دلیل آسیب دیدگی در ران غایب خواهد بود ، اما به امید اینکه چهار روز بعد برابر اروگوئه بازی کند ، با این تیم سفر خواهد کرد. رودریگو لاسمار ، پزشک تیم ملی در بیانیه ای که توسط کنفدراسیون فوتبال برزیل (CBF) منتشر شد ، گفت: “ما معتقدیم که با یک هفته درمان فشرده … احتمال بهبودی برای بازی دوم وجود دارد. ما از نزدیک وضعیت او را زیر نظر خواهیم گرفت.” )

اخبار

ستاره پاری سن ژرمن در 28 اکتبر در یک دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل استامبول باشاک شهیر دچار مصدومیت شد.

پاری سن ژرمن گفته بود مصدومیت وی را تا بعد از وقفه بین المللی کنار می گذارد و مربی توماس توخل گفت که فکر نمی کند نیمار باید در این میان برای تیم ملی بازی کند.

توکل دو روز بعد از مصدومیت نیمار گفت: “من فکر نمی کنم که او بتواند بازی کند.”

“اگر او بازی کند ، این بدان معناست که آسیب ندیده است و این پیام بدی است. خبر برای من این است که او پس از استراحت برمی گردد.”

CBF اعلام كرد كه روز پنجشنبه به PSG اطلاع داده است كه خواهان نیمار است.

جونینیو پائولیستا ، هماهنگ کننده تیم ملی در بیانیه CBF گفت: “ما می دانیم که باشگاه او به دلیل مصدومیت نگران است ، اما ما به آنها اطمینان دادیم که از نزدیک وضعیت او را زیر نظر خواهیم گرفت.”

تبلیغ شده

وی گفت كه مربی تیته “به وضوح به لئوناردو ، مدیر ورزشی PSG گفته بود كه” او هرگز سلامتی یك بازیکن را به خطر نمی اندازد.

برزیل که در حال حاضر مقدماتی مقدماتی آمریکای جنوبی برای قطر 2022 را به همراه آرژانتین هدایت می کند ، جمعه آینده در ونزوئلا در سائوپائولو و 17 اورین در اروگوئه در مونته ویدئو بازی می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله