نیراج کومار سینگ آلیاس بابلو از BJP

مشخصات کاندیداهای انتخابات مجلس بیهار 2020: نیراج کومار سینگ از BJP

انتخابات بیهار 2020: BJP MLA نیراج کومار سینگ با نام مستعار بابلو از چاتاپور رقابت می کند

پاتنا:

نیرو کومار سینگ BJP MLA ، ملقب به بابلو ، در انتخابات مجلس قانونگذاری بیهار از حوزه انتخابیه چاتاپور رقابت می کند. او از سال 2005 عضو MLA بوده است. تا سال 2015 با حزب جاناتا دال یونایتد ، وزیر نیتیش کومار ، وزیر ارشد بهار بود. اما در آگوست 2015 او به همراه هشت MLA دیگر علیه JDU قیام کرد و به BJP پیوست.

آقای سینگ 51 ساله از بستگان بازیگر سوشانت سینگ راجپوت است که در ژوئن سال جاری در خانه بمبئی خود پیدا شد. BJP MLA از دولت ماهاراشترا انتقاد کرده بود که چرا در تحقیقات درباره مرگ این بازیگر کند عمل کرده است.

مردم حوزه انتخابیه چاتاپور در مرحله سوم انتخابات مجمع بیهار رأی می دهند. انتخابات ایالتی در 28 اکتبر ، 3 و 7 نوامبر برگزار می شود. نتایج در تاریخ 10 نوامبر اعلام خواهد شد.

هنگامی که اسامی نامزدهای خود را برای مرحله سوم انتخابات بیهار اعلام کرد ، BJP آقای سینگ را دوباره برای جنگ از چاتاپور نامزد کرد.

در آخرین انتخابات مجمع در سال 2015 ، آقای سینگ جاهور علم از حزب رشتریا جاناتا دال (RJD) حزب لالو یداو را شکست داد. آقای سینگ در انتخابات پنج سال پیش 43.71 درصد آرا در حالی که آقای علم در حوزه انتخابیه چاتاپور 38.35 درصد آرا کسب کرده بود.

آقای سینگ در 2 فوریه 1969 در منطقه پورنیای بیهار متولد شد. وی با مدرک لیسانس علمی کاربردی فارغ التحصیل شد. او با نوتانگ سینگ ازدواج کرده است و آنها دو پسر دارند.