نیتیش رانا، هریتیک شوکین به دلیل دعوای داخل زمین مورد سرزنش قرار گرفتند، جریمه های سنگینی به او دادند

نیتیش رانا به دلیل نقض قوانین رفتار جریمه شد© BCCI/Sportzpics

نیتیش رانا، کاپیتان نایت رایدر کلکته، به دنبال دعوای او با هریتیک شوکین، اسپینر سرخپوستان بمبئی، توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) جریمه سنگینی دریافت کرد. پس از اخراج کاپیتان KKR، شوکین و رانا در زمین با هم درگیر شدند که بازیکنان MI، از جمله کاپیتان ایستاده، Suryakumar Yadav، مداخله کردند. به نظر می رسید رعنا در جریان آن اتفاق چیزی به شوکین گفته بود که برای داور مسابقه خوشایند نبود. از این رو رعنا با پرداخت 25 درصد جریمه بازی خود محکوم شد.

طبق یک انتشار IPL، رعنا طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL به تخلف سطح 1 اعتراف کرد.

هریتیک شوکین، بازیکن هندی بمبئی به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی تیمش مقابل کلکته نایت رایدرز در ورزشگاه وانکهد بمبئی، 10 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرد.

شوکین طبق ماده 2.5 قانون رفتار IPL به جرم سطح 1 پذیرفته شد.

برای نقض قوانین رفتاری سطح 1، تصمیم داور مسابقه نهایی و لازم‌الاجرا است.

حتی سوریاکومار یاداو، کاپیتان هندی‌های بمبئی، پس از اینکه تیمش در جریان مسابقه خود با نایت رایدرز کلکته، نرخ اضافه آهسته‌ای داشت، جریمه شد.

از آنجایی که این اولین تخلف تیمش در فصل بر اساس آیین نامه رفتار IPL در رابطه با حداقل تخلفات بیش از حد بود، آقای Suryakumar Yadav با جریمه روپیه روبرو شد. 12 میلیون

در مورد مسابقه، نایت رایدرز علیرغم اینکه ونکاتش ایر 104 توپ را تنها با 51 توپ به ثمر رساند، نتوانست به پیروزی دست یابد. فرنچایز کلکته برای تعقیب سرخپوستان بمبئی هدف 186 دوش را تعیین کرده بود. تیم تحت رهبری سوریاکومار با 5 ویکت در دست و 2.2 اور اضافی در مجموع بازبینی کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله