ناتان لیون می گوید هنوز هم پیشنهادات زیادی دارد ، 500 ویکت تست را هدف قرار می دهد

استرالیا در مقابل هند: ناتان لیون می گوید هنوز هم پیشنهادات زیادی دارد ، 500 ویکت آزمون را هدف قرار می دهد

ناتان لیون با 390 ویکت ، سومین بالاترین بازیکن ویکت استرالیا در مسابقات کریکت است.© خبرگزاری فرانسه


ناتان لیون خارج از چرخش استرالیایی قصد دارد با پیوستن به چند بزرگ برگزیده 500 ویکت تست را به دام بیندازد و هند تیم بعدی در چشم او باشد. لیون ، که روز جمعه 33 ساله شد ، در حال حاضر 390 قلقلک دارد ، فقط شین وارن (708) و گلن مک گرات (563) را به ترتیب نوک زدن استرالیا پشت سر می گذارد. Muttiah Muralitharan اسطوره سریلانکا با 800 ویکت رکورددار تاریخ است. علی رغم اینکه میچل سوپسون در خانه را زد – و در تیم آزمایشی 17 نفره استرالیا برای رویارویی با هند – لیون همچنان گزینه اصلی چرخش تیم خود است و او قصد ندارد از آن صرف نظر کند.

اخبار

وی در اواخر روز پنجشنبه در یک پرسش و پاسخ با خوانندگان News Corp گفت: “من هنوز احساس می کنم که بهتر می شوم و هنوز هم احساس می کنم که کریکت زیادی برای ارائه Cricket Australia دارم.” “قطعاً 500 (ویکت) و بیش از آن در رادار من است.”

وی گفت احساس می کند فقط پیرتر می شود که پیشرفت می کند.

وی گفت: “من فکر می کنم این یک کاردستی است که توانایی آن را نداریم که عجله کنیم.” “این کاردستی است که یاد می گیرید و مدام یاد می گیرید و با افزایش سن بهتر می شوید.”

لیون در صورت موافقت با آزمونهای قبلی در آدلاید ، ملبورن و سیدنی ، از 17 دسامبر ، در بریزبن به نقطه عطف 100 تست مقابل هند خواهد رسید.

آزمایش آدلاید اولین آزمایش او از ژانویه به دلیل Covid-19 است ، خلا that که فقط میل او به ادامه کار را برانگیخته است.

تبلیغ شده

وی گفت: “بدون اینکه بتوانم بازی را که خیلی دوست داری بازی کنی و نتوانم آن را به طور مرتب انجام دهم ، این اشتیاق من را برای حضور در آنجا و گرسنگی برای عملکرد خوب دوباره را تحریک می کند.”

“بیشترین دلتنگی من این است که همراه با بازی کریکت تست است. از دست دادن آن آدرنالین.”

مباحث ذکر شده در این مقاله