میک شوماخر فرمول یک بسته برنده فصل عنوان F2 شد


میک شوماخر ، پسر فرمول یک قهرمان هفت بار قهرمان مایکل شوماخر ، یکشنبه عنوان قهرمانی رانندگان فرمول دو را کسب کرد. او علیرغم کسب هجدهم در آخرین مسابقه این فصل در مسابقات بین المللی بحرین ، پیش از مسابقه بزرگ جایزه بزرگ ساخیر که روز یکشنبه برگزار شد ، با کسب 14 امتیاز از نزدیکترین رقیب انگلیسی ، کالوم ایلوت ، که دهم شد ، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. بعد از آنکه شوماخر در اولین دور اتومبیل خود در پرما لک زد ، لاک لاستیک را لک زد و Jehan Daruvala در این مسابقه پیروز شد.

اخبار

شوماخر در كنار ایلوت در رده سوم ایستاد و در آغاز نفر دوم شد ، اما عقب افتاد و پس از توقف در تایرهای جدید ، باید به دیگران كه قبل از بریتانیایی هستند ، اعتماد می كرد.

ایلوت که برای حفظ پیشنهاد منصب احتیاج به دوم شدن داشت ، با افت سفارش و دهم شد.

شوماخر فصل را با 215 امتیاز و ایلوت با 201 امتیاز به پایان برد.

نیکیتا مازپین ، هم تیمی آینده او در تیم Haas F1 سال آینده ، در مسابقات قهرمانی پنجم شد.

شوماخر گفت که غرق شدن در زمان رسیدن به عنوان قهرمانی زمان بر است.

“من هنوز درک نمی کنم که من هنوز قهرمان هستم.

“اگر امروز یک مسابقه خوب انجام دهیم خیلی بهتر به نظر می رسد. با این وجود ، ما قهرمان هستیم و مردم این مسابقه را فراموش می کنند و اوقات خوب امسال را به یاد می آورند.”

روز چهارشنبه شوماخر گفت که رویای کودکی او با اعلام این که پدرش را در F1 دنبال خواهد کرد ، تحقق یافته است.

“خوشحالم که این تصمیم گرفته شده است – من از سه سالگی دنبال این رویا می گشتم.”

شوماخر و مازپین جایگزین جفت شدن راننده فعلی هاس از رومن گروژین – که از یک سانحه آتشین در مسابقات جایزه بزرگ یکشنبه بحرین گریخت – و کوین مگنوسن شدند.

تبلیغ شده

شوماخر پس از به دست آوردن 10 قهرمانی در سکوهای قهرمانی و پیروزی در مسابقه های ویژه در مونزا و سوچی ، در این فصل در فرمول 2 خوش درخشیده است.

او قبل از شرکت در مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی در 11 دسامبر قبل از شرکت در آزمون آزمایشی چند روز بعد ، در سطح نخبگان طعم آنچه را که لازم است در سطح نخبگان می فهمد.

مباحث ذکر شده در این مقاله