موزن رژلبی اکلیلی – موزن ماتیکی اکلیلی

راهنمای خرید و معرفی 5 تا از بهترین موزن رژلبی اکلیلی گوش و بینی

آیا از روییدن مو از موزن رژلبی اکلیلی گوش و بینی و بیرون آمدن آن ناراحت هستید؟

آیا موهای زائد گوش و بینی اعتماد به نفس پایینی دارد؟

آیا می خواهید دور ابروهای خود را در کمترین زمان کوتاه و مرتب کنید و ظاهری زیبا داشته باشید؟

آیا به دنبال یک دستگاه توزین گوش و بینی با کیفیت و کارآمد هستید؟

بلند بودن موهای زائد داخل گوش و بینی قطعاً خوب نیست. درست است که این موها از ورود گرد و غبار به بینی و گوش جلوگیری می کنند، اما مانند سایر موهای موزن رژلبی اکلیلی بدن نیاز به کوتاهی و کوتاهی دارند. اگر این موها به طور مداوم و منظم کوتاه نشوند، از گوش و بینی بیرون زده و ظاهر فرد را تحت تاثیر قرار می دهند.

سال ها پیش، برخی از افراد برای کندن این مو از قیچی و دست  استفاده می کردند. باید در نظر داشته باشید که موهای زائد بین بینی و گوش به هیچ وجه نباید از ریشه پاک شود. کندن این موها از ریشه باعث می شود که باکتری ها و ویروس های فعال در این ناحیه وارد مخاط شده و باعث عفونت شوند.

علاوه بر این، استفاده از ابزارهایی مانند قیچی، جدا از اینکه نمی توانند تمام موهای این نواحی را کوتاه کنند، می توانند باعث بریدگی، خراشیدگی و آسیب های مشابه شوند. چند سالی است که شاهد حضور پرقدرت انواع وزنه های گوش و بینی در بازار دستگاه اصلاح مو هستیم.

با پیشرفت سازندگان در این زمینه و با توجه به نیاز کاربران، موزن ماتیکی این ابزارها هر روز پیشرفته تر می شوند و به فناوری های بیشتری مجهز می شوند، بنابراین انتخاب بین تمامی این دستگاه ها از برندهای مطرح و شناخته شده تا حدودی دشوار است.

برای این کار در این مقاله النزا قصد داریم علاوه بر ذکر نکات کلیدی برای انتخاب این محصول، 5 مورد از بهترین وزنه های گوش و بینی را بررسی کرده و در نتیجه شما را در خریدی مطمئن یاری کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هنگام خرید موزن ماتیکی اکلیلی گوش و بینی به چه عواملی باید توجه کرد؟

یک ترازوی پل چند منظوره برای گوش و بینی بخرید
تقریبا تمام وزنه های بینی برای اصلاح گوش مناسب موزن رژلبی اکلیلی هستند و دستگاه های کمی هستند که فقط برای اصلاح بینی باشند. اما در دستگاه های جدیدتر مدل هایی طراحی شده است که با یک سری مخصوص به کاربر اجازه می دهد موهای روی ابرو و اطراف ابرو را کوتاه کند. بنابراین، قبل از خرید، نیازهای خود را بررسی کنید و دستگاهی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.
دستگاه های چند منظوره مانند وزنه های گوش، بینی و ابرو با موزن ماتیکی اکلیلی سری های مختلف به شما این امکان را می دهد که نواحی بیشتری مانند گوش، بینی، ابرو و ریش را اصلاح کنید و کارایی بیشتری دارند.

به منبع تغذیه گوش و بینی توجه کنید.
باتری های این دستگاه ها شامل دو نوع می باشد. برخی از ترازوها دارای باتری قابل شارژ هستند و برخی دیگر با باتری قلمی تغذیه می شوند. ترازوهای توزین با باتری های قابل شارژ گرانتر از ترازوهای قلمی با باتری هستند.

این مدل ها به شما این امکان را می دهند که در هر مکان و موقعیتی از آنها استفاده کنید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که از وزن زیادی استفاده می کنید و آن هم چند بار در هفته اصلاح می کنید، مدل های شارژی گزینه های خوبی برای شما هستند.

توجه داشته باشید که اگر از وزنه های گوش و بینی زیاد استفاده نمی کنید، لطفا مدل های باتری را انتخاب کنید. زیرا مدل های شارژی در صورت عدم استفاده مداوم عمر مفید خود را کاهش می دهند.

در مقابل، دمبل هایی که دارای باتری AAA هستند توسط باتری AAA تغذیه می شوند و باید هر چند وقت یکبار تعویض شوند.

تعادل گوش و بینی روشن را انتخاب کنید
نور دستگاه یکی از فاکتورهای مهمی است که می تواند موزن رژلبی اکلیلی به شما در انجام اصلاح دقیق تر و آسان تر کمک کند. اگر می خواهید تمام موهای زائد داخل گوش و بینی را در نواحی کم نور ببینید و این قسمت ها را با دقت بیشتری کوتاه کنید، یک وزنه سبک بخرید.

با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد، علاوه بر مبلغی که می خواهید برای خرید این دستگاه هزینه کنید، می تواند محصولات مفید و متناسب با نیاز شما را ارائه دهد.
با کمک دستگاه توزین گوش و بینی و همچنین ریش تراش، می توانید آرایشگر خود در خانه باشید و همیشه ظاهری آراسته داشته باشید. در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به 5 مدل از بهترین مدل وزنه برای گوش و بینی.

موزن ماتیکی گوش و بینی و ابرو مدل NT3160 برند فیلیپس

دستگاه توزین گوش، بینی و ابرو برند فیلیپس NT3160 طراحی کاملا حرفه ای دارد و بدنه ای ارگونومیک دارد که هنگام کار به خوبی در دست قرار می گیرد.

این مدل از برند فیلیپس فوق العاده شیک و زیبا می باشد. موزن رژلبی انرژی این باسکول توسط یک باتری قلمی تامین می شود و پس از تمام شدن باتری، می توانید به راحتی با چرخاندن قسمت زیرین دستگاه، آن را تعویض کنید. همچنین با چرخاندن قسمت پایینی دستگاه، دستگاه را روشن و خاموش کنید.

این دستگاه دارای دو شانه مخصوص می باشد