منچستریونایتد در آستانه فینال جام حذفی با آنتونی فیتنس روبرو می شود

اریک تن هاگ از ترس آنتونی مهاجم منچستریونایتد “بعید” است که از مصدومیت به موقع برای فینال جام حذفی در روز شنبه مقابل منچسترسیتی بهبود یابد. آنتونی در نیمه اول بازی هفته گذشته لیگ برتر مقابل چلسی با برانکارد از زمین خارج شد. تن هاگ، سرمربی یونایتد امیدوار بود که این برزیلی بتواند در اولین فینال جام حذفی تمام منچستر، به مصاف سیتی که سه گانه را می برد، بازگردد. اما آنتونی در این هفته پیشرفت کندی داشته است و به نظر می رسد در ومبلی کنار گذاشته شود. تن هاگ روز جمعه به خبرنگاران گفت: «بعید است (او آماده باشد). دوس سانتوس (آنتونی) هنوز شانس دارد اما این یک شانس بسیار کوچک است.

او پیشرفت نکرد، بنابراین او هنوز فرصت دارد اما بعید است که در دسترس باشد.”

فصل مصدومیت آنتونی مارسیال نیز در حاشیه به پایان خواهد رسید.

این بازیکن 27 ساله در پایان پیروزی روز یکشنبه مقابل فولام از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شد و پس از اسکن‌ها که پارگی عضله را نشان داد، فینال را از دست داد.

با وجود مشکلات تناسب اندام که تیمش را آزار می دهد، تن هاگ همچنان مطمئن است که یونایتد قدرت تیمی برای شکست دادن رقبای سرسخت سیتی را دارد.

او گفت: «این سوالات در مورد غیبت بازیکنان در چند ماه اخیر بارها مطرح شده است.

هر بار پاسخ یکسانی را می گویم: این در مورد بازیکنانی است که در دسترس هستند و بارها موفق بوده ایم.

ما تیم خوبی داریم و از آن تیم خوب تیم خوبی می سازیم.”

یونایتد به دنبال تکمیل دو جام داخلی برای اولین بار است که در فوریه جام اتحادیه را بالای سر برد.

در همین حال، سیتی قهرمان لیگ برتر می تواند تنها دومین باشگاه انگلیسی پس از یونایتد باشد که در یک فصل عنوان قهرمانی، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

سیتی در 10 ژوئن در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینترمیلان می رود.

هواداران یونایتد به دنبال این هستند که تیمشان این رویاها را خاموش کند زیرا مردان پپ گواردیولا به دنبال تکرار قهرمانان سه گانه الکس فرگوسن در سال 1999 هستند.

تن هاگ گفت: “ما می خواهیم برنده شویم، می خواهیم یک جام ببریم.” “مسئله متوقف کردن آنها نیست. مهم این است که ما برنده شویم، جام را ببریم. ما یک فرصت عالی داریم.

این خیلی خوب است که ما مستحق این فرصت بودیم تا در فینال جام حذفی باشیم و سپس با من سیتی دیدار کنیم. این یک فرصت عالی است.

ما خیلی سخت برای آن جنگیدیم. فکر می‌کنم آنقدر خوب پیشرفت کردیم که در فینال جام حذفی هستیم.»

سیتی اولین دربی این فصل منچستر را با نتیجه 6-3 در ورزشگاه اتحاد برد و یونایتد در ژانویه به پیروزی 2-1 در اولدترافورد بازگشت.

یونایتد 14 امتیاز کمتر از سیتی به پایان رسید که در شش فصل عنوان پنجمی را کسب کرد و تن هاگ به خوبی از کیفیت قهرمانان آگاه است.

او گفت: “آنها فوتبال خیلی خوبی بازی می کنند، بنابراین شایسته آن هستند. البته من به دیگران نگاه می کنم زیرا آنها حریف هستند و آن را ارزیابی می کنم، اما ما به خودمان نگاه می کنیم.”

پیشرفت بسیار خوبی داریم، در مسیر خوبی هستیم و اکنون از دوره آینده نیز استفاده می کنیم.

اکنون ما در تابستان این فرصت را داریم که اهداف جدید و اهداف جدید در کوتاه مدت داشته باشیم.

اما در درازمدت، بله، همینطور خواهد ماند. همانطور که سال گذشته گفتم، ما می‌خواهیم منچستریونایتد را ترمیم کنیم، اما راهی برای رفتن داریم.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله