منچسترسیتی در بازگشت چهار هوادار به لیگ برتر


منچستر سیتی روز شنبه به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر صعود کرد و 2-0 فولهام را پشت سر گذاشت و هواداران برای اولین بار در 9 ماه گذشته آماده بازگشت به لیگ برتر انگلیس شدند. شاگردان پپ گواردیولا شروع خوبی را در این فصل آغاز کرده اند اما اکنون تنها سه امتیاز از رهبر تاتنهام پس از نمایش غالب در اتحاد عقب هستند. پیش از این ، دومینیک کالورت-لوین یازدهمین گل فصل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند تا در تساوی 1-1 برابر برنلی مبارز ، یک امتیاز برای اورتون نجات دهد. در هر دو مسابقه هواداری وجود نداشت اما وستهام خود را برای استقبال از 2000 هوادار در ورزشگاه لندن برای دیدار منچستر یونایتد آماده می كرد ، به همین تعداد در بازی چلسی برابر لیدز.

اخبار

سیتی که در 9 مسابقه ابتدایی خود تنها چهار پیروزی کسب کرده بود ، پس از ساخت 5 بر 0 مقابل برنلی در هفته گذشته ، نشانه های شومی دارد که در حال بازگشت به بهترین شکل خود است.

آنها شروع خوبی در اتحاد داشتند و رحیم استرلینگ آنها را در پنج دقیقه جلو انداخت تا خشکسالی گل اخیر خود را پایان دهد.

مهاجم انگلیس ، که قبلاً یک شوت توسط آلفونس آرئولا داشت ، از روی پاس کوین دی بروین اندازه گیری شد و با آرامش به گوشه دور رفت.

پس از سقوط استرلینگ توسط یواخیم آندرسن ، دی بروین در هفتادمین بازی گواردیولا به عنوان سرمربی ، امتیاز را از روی نقطه پنالتی دو برابر کرد.

در اوایل نیمه دوم بلژیکی در حالی که سیتی به مالکیت توپ خود ادامه می داد میله را به هم زد اما آنها نتوانستند برتری خود را افزایش دهند.

این نتیجه سیتی را با 18 امتیاز بالاتر از لستر با تفاضل گل به چهارمین جدول می رساند ، در حالی که فولام از پایین چهارم است.

پیش از این ، اورتون کارلو آنچلوتی پس از اعتصاب خوب رابی بردی ، هافبک قبل از تساوی کالورت لوین ، مهاجم انگلیس ، در تورف مور عقب افتاد.

اما هیچ یک از طرفین در مسابقه ای که دروازه بانان جوردن پیکفورد و نیک پوپ – رقبای پیراهن شماره یک انگلیس – مورد توجه قرار گرفتند ، نتوانستند برنده ای پیدا کنند.

آنچلوتی به بی بی سی گفت: “ما از نتیجه راضی نیستیم اما عملکرد بسیار خوبی بود.” “شروع وحشتناک بود و برنلی قادر به دفاع است. ما موقعیت های خوبی ایجاد کردیم.”

وی افزود: “(سرمربی انگلیس) گرت ساوت گیت باید راضی باشد ، هر دو دروازه بان واقعاً خوب عمل كردند.”

– هشدار آواز –

روسای لیگ برتر روز شنبه توصیه هایی را در مورد اقدامات ایمنی ویروس کرونا به هواداران ارائه دادند ، از جمله هشدار به هواداران مبنی بر اینکه وقتی تیمشان یک گل به ثمر می رساند ، از این راه خسته نشوند.

این توصیه می گوید: “هواداران می توانند جشن بگیرند اما باید از نظر اجتماعی از افراد خارج از حباب اجتماعی خود فاصله بگیرند.”

“باید از در آغوش گرفتن طرفداران دیگر و افراد بالای پنج نفر استفاده کرد و از هواداران خواسته می شود که نسبت به اطرافیان خود احترام بگذارند ، از جمله جلوگیری از فریاد یا آواز بیش از حد.”

لندن و لیورپول از جمله مناطقی هستند که بر اساس نرخ Covid-19 در گروه Tier-2 قرار گرفته اند ، به این معنی که حداکثر 2000 هوادار می توانند در مسابقات شرکت کنند.

اما باشگاه های مستقر در مناطق Tier-3 ، مانند منچستر و بیرمنگام ، هنوز مجاز به باز کردن دروازه خود نیستند.

منچستر یونایتد مشتاق خواهد بود که از شکست ناامیدکننده 3-1 خود مقابل پاری سن ژرمن در این هفته بازگردد ، که امیدهایش در لیگ قهرمانان را در حالت تعلیق قرار داد.

یونایتد که در 8 بازی متوالی خارج از خانه در لیگ پیروز شده است ، در برابر وستهام که در دو فصل گذشته یونایتد را در خانه شکست داده است ، کار سختی را پیش رو دارد.

تبلیغ شده

فرانک لمپارد ، سرمربی چلسی ، در اواخر شنبه در اولین مسابقه لیگ که بین 16 سال رقبای تلخ برگزار شد ، پا با انگشتان پا پا می گذارد.

رهبران تاتنهام و لیورپول که هر دو در 21 امتیاز قرار دارند ، روز یکشنبه در میدان عمل هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله