منتخب ارشد سابق از Rohit Sharma در حال بازی با IPL پس از کنار گذاشتن از تیم ملی هند به دلیل آسیب دیدگی

مشارکت روهیت شارما در یک بازی IPL در برابر SRH چند ابرو بالا برد.© اینستاگرام


روهیت شارما که به دلیل مصدومیت اخیراً از تور هندوستان به استرالیا محروم بود ، در آخرین مسابقه لیگ IPL 2020 که روز سه شنبه برگزار شد ، برای بومیان هند بمبئی به میدان رفت. کاپیتان پیشین هند ، دلیپ ونگسارکار ، که همچنین یکی از منتخبین اصلی سابق بود ، از حضور کاپیتان سرخپوستان بمبئی در IPL س questionال کرد و پرسید آیا لیگ از نمایندگی این کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است؟ “حال این سوال در اینجا مطرح می شود كه آیا IPL برای او از بازی در هند مهمتر است؟ آیا این باشگاه از بازی برای كشور برای او مهمتر است؟ آیا BCCI در این باره فراخوانی می كند؟ یا این است كه فیزیكو BCCI دچار تزلزل می شود در تشخیص صحیح آسیب روهیت ، “به نقل از Times of India ونگسارکار.

اخبار

روهیت پس از آنکه در جریان IPL 2020 از ناحیه همسترینگ آسیب دید ، برای سفر به استرالیا نامناسب اعلام شد. با این حال ، بلافاصله پس از مشخص شدن تیم ، او دوباره به تور رفت و سپس یک بازی را انجام داد ، و باعث ایجاد سوالاتی در مورد دلیل عدم عضویت در تیم استرالیا شد. جوخه های هند.

روهیت قبل از اینکه در شارجه مقابل SunRisers حیدرآباد به میدان برود ، چند بازی برای MI از دست داد.

هند قرار است اواخر این ماه برای یک تور کامل به استرالیا سفر کند.

تبلیغ شده

این تور با یک بازی سه روزه بین المللی یک روزه آغاز می شود که از 27 نوامبر آغاز می شود.

سری ODI با سه Twenty20 International دنبال می شود و سپس هر دو تیم در یک سری تست چهار مسابقه ، از جمله یک دیدار شبانه روز در Adelaide Oval ، به رقابت می پردازند.

مباحث ذکر شده در این مقاله