معین علی می گوید او نژادپرستی را “هرگز تجربه نکرده است” در کریکت انگلیسی


معین علی اصرار کرده است “دست به قلب” که در پی حضور در کریکت انگلیس ، نژادپرستی را تجربه نکرده است. روز سه شنبه هیئت کریکت انگلیس و ولز متهم به “نژادپرستی نهادی” توسط داور سابق بین المللی جان هولدر و اسماعیل داوود مقام رسمی خواستار شد ، که هر دو احساس می کنند نامزدهای غیر سفیدپوست به طور ناعادلانه از مقام مسئول مسابقات جلوگیری شده اند. اتهامات این دو نفر به دنبال اتهامات عظیم رفیق مبنی بر اینکه او برای تیم یورکشایر از تبعیض نژادی رنج برده است. معین همه کاره انگلیس پیش از این ادعا کرده بود که یک بازیکن استرالیایی که نامش را نشان نداده است در مورد مسابقه آزمون در سال 2015 سو abuse استفاده نژادی کرده است.

اخبار

اما معین گفت که در کریکت انگلیسی با هیچ تعصبی روبرو نشده است.

وی روز چهارشنبه در آستانه سری توپ های سفید انگلیس مقابل آفریقای جنوبی ، به خبرنگاران از کیپ تاون گفت: “من صادقانه می توانم بگویم ، دست در قلبم ، که من هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده ام.”

معین ، یک تمرین کننده مسلمان ، اضافه کرد: “من همیشه احساس می کردم که اگر دوندگی می کردید یا ویکت می گرفتید ، بازی خواهید کرد. من اکنون شش سال است که برای انگلیس بازی می کنم و همیشه احساس می کنم در خانه هستم ، همیشه مانند یکی از بچه ها احساس می کنم.”

“من مطمئن هستم که بچه های دیگری هستند که می گویند آنها را دارند و من مطمئن هستم که چیزهایی در مورد آن انجام شده است و انجام خواهد شد. بررسی در حال انجام است و بانک مرکزی اروپا در حال بهبود در تمام این جنبه های بازی است.

“هیچ کس کامل نیست ، اما رفتن به جلو ، فکر می کنم کارهای زیادی برای درست کردن همه این موارد انجام خواهد شد.”

در همین حال ، معین ، که 200 بازی بین المللی داشته است ، قول داد که پس از اعتراف به اینکه “مدت طولانی دیگر در کریکت بین المللی نمانده است” دوباره به عضو تیم ملی انگلیس در آید.

33 ساله و خارج از چرخنده دیگر با انتخاب Moeen جای خود را در تیم Test در خاکستر سال گذشته از دست داده است.

معین گفت: “من می دانم که مدت زیادی در کریکت بین المللی باقی نمانده است ، بدیهی است که این امر به تناسب اندام و فرم بستگی دارد ، اما تمام تلاشم را می کنم تا جایی که می توانم انجام دهم تا به سطحی که می خواهم برسم.”

معین که میانگین آن با خفاش تقریباً 29 و بیش از 36 توپ با 60 تست است ، افزود: این برای خودم ناامیدکننده است و بیشتر یک چیز ذهنی است.

“من به اندازه کافی از کریکت تست فاصله گرفته ام … فرصتی وجود دارد که یکی از بزرگترین طرفها باشد و بخشی از آن باشد. این کاری است که من می خواهم انجام دهم.”

تبلیغ شده

این پیشکسوت افزود: “من فکر می کنم وقتی جوانی تر بودم ، وقتی شما سعی می کنید کریکت تست (برای اولین بار) بازی کنید ، گرسنه تر بودم. فکر می کنم همه آن وقت گرسنه ترند.

“حدس می زنم یک سال و نیم پیش قطعاً مقدار زیادی از این گرسنگی را از دست داده بودم ، اما در شش ماه گذشته احساس کردم که دوباره بر می گردد. من می خواهم کریکت تست بازی کنم و تا آنجا که می توانم بازی کنم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله