مسابقات قهرمانی کشتی ملی به ژانویه 2021 موکول شد

مسابقات قهرمانی کشتی ملی به ژانویه 2021 موکول شد

مسابقات قهرمانی کشتی کشور سال آینده می تواند تغییراتی در محل برگزاری این مسابقات ایجاد کند© خبرگزاری فرانسه


فدراسیون کشتی هند (WFI) مسابقات ملی ماه آینده را به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 موکول کرد. دستیار وزیر WFI وینود تومار به PTI گفت که شرایط حاکم آنها را مجبور کرده است حداقل یک ماه ملی پوشان را تحت فشار قرار دهند. تومار گفت: “وضعیت بسیار ایده آل است. انجام ملی پوشان امکان پذیر نیست. ما سعی خواهیم کرد تا اواخر ژانویه سال آینده مسابقات قهرمانی را برگزار کنیم.” این بدان معناست که سال آینده شاهد دو دوره مسابقات قهرمانی کشور خواهیم بود.

اخبار

تومار گفت: “ما در گذشته نیز این کار را انجام داده بودیم که شرایط چنین اقدامی را تعیین می کرد.”

مسابقات قهرمانی امسال قرار بود از 18 تا 20 دسامبر در گوندا برگزار شود ، اما تومار گفت اگر کشورهای علاقه مند بیشتری وجود داشته باشد ، آنها ممکن است تغییر مکان را بررسی کنند. این مقام WFI همچنین گفت که آنها آماده اعزام تیم هند به جام جهانی انفرادی هستند که قرار است از 12 تا 18 دسامبر در بلگراد صربستان برگزار شود. برنده مدال طلا 4000 فرانک سوئیس جایزه می گیرد در حالی که نایب قهرمان 3000 فرانک سوئیس ثروتمندتر خواهد شد. برنده مدال برنز 1500 را دریافت می کند.

“ما در مورد میزبانی از آزمایشات تصمیم نگرفتیم و همان کشتی گیرانی را که در فوریه در دهلی نو در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردند ، اعزام می کنیم. باجرانگ پونیا (65 کیلوگرم) ، وینش پوگات (53 کیلوگرم) ، جیتندر کومار (74 کیلوگرم) و سومبیر راثی (92 کیلوگرم) برای معافیت و ما آن را اعطا کرده ایم “.

تبلیغ شده

وی افزود: “در حالی که رده های باجرانگ ، وینش و سومبیر نمایندگی نخواهند داشت ، نار سنگه یداو در وزن 74 کیلوگرم برای هند رقابت خواهد کرد.”

از آنجا که WFI آزمایشات را انجام نمی دهد ، به این معنی است که Pooja Dhanda این رویداد را از دست خواهد داد زیرا آنشو مالک جوان در وزن 57 کیلوگرم شرکت می کند. همچنین تضمین خواهد کرد که ساکشی مالک دارنده مدال برنز المپیک در دسته 65 کیلوگرم شرکت می کند ، زیرا سونام مالک در مسابقات آسیایی در مسابقات 62 کیلوگرم شرکت کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله