مزایا و معایت جی پی اس آهنربایی و مگنتی

عمر باتری به طور کلی برای دستگاههای جی پی اس GPS مگنتی به عنوان یک نقطه ضعف تلقی می شود ، اما برعکس ، این ردیاب ها می توانند ماه ها و گاهی اوقات با یک بار ردیاب آهنربایی کوچک شارژ دوام بیاورند. بسته به نوع ردیاب و فواصل انتقال داده ، می توانید دستگاههای ردیابی با باتری را پیدا کنید که مدت زمان آماده به کار بسیار طولانی هستند. برای ردیابی GPS خودرو ، استفاده از ردیاب با سیم قوی ایده آل است.

جی پی اس GPS مگنتی یکی از بهترین راه حل های ردیابی در مورد نگهداری دارایی های ارزشمند ، ماشین آلات گران قیمت و ظروف است. جی پی اس آهنربایی GM2500 تونایی ردیابی دقیق خودرو را در هر نقطه از جهان دارد که با طراحی خلاقانه و بهره گرفتن از بروزترین تکنولوژیهای روز ساخته شده است.

بسیاری از صنایع تجاری وجود دارند که می توانند از این دستگاه های مناسب بهره مند شوند. دستگاه ردیاب خودرو ( ردیاب آهنربایی ، ردیاب مگنتی ) کاملاً مقاوم در برابر آب و رطوبت ( ردیاب ضد آب آهنربایی ) . اگر به دنبال ردیاب بدون سیم کشی و مقاوم هستید بدون شک ردیاب آهنربایی 30 روز شارژ مناسب است. سیم کشی آن ها نیز به متخصص جهت نصب ردیاب دارند. ردیابها به دو دسته با سیم کشی و بدون سیم کشی تقسیم می شوند.

ردیاب های آهنربایی دارای دو حالت آنلاین و حالت آماده به کار می باشند به این صورت که در حالت آنلاین هر لحظه مکان ردیاب مشخص است و حتی بعدا نیز می توان گزارش هفته گذشته را نیر مشاهده کرد ولی در حالت آماده به کار فقط به صورت موردی می توان از موقعیت دستگاه در صورت نیاز اطلاع پیدا کرد. شرکتهای ساختمانی ، شرکتهای حمل و نقل و تدارکات و مشاغل خدماتی می توانند کل ناوگان خودرو و دارایی های قابل حمل خود را در یک زمان مجهز به دستگاه ردیاب مغناطیسی داشته باشند و بدون نیاز به طی مراحل دردناک و طولانی ، آنها را ردیابی کنند.