مرد بنگلادشی به دلیل تهدید به مرگ به شکیب الحسن به دلیل افتتاح کالی پوجا دستگیر شد


پلیس بنگلادش روز سه شنبه مردی را که ادعا می شد شکیب الحسن همه جانبه کریکت را به دلیل افتتاح یک پاندال کالی پوکا در کلکته ، دستگیر کرد ، حتی وقتی که کریکت ساز عذرخواهی کرد و گفت که او فقط برای مدت کوتاهی به این کار پیوست. یک تیم مشترک از نخبگان گردان ضد اقدام سریع ضد جنایت (RAB) و پلیس پس از 24 ساعت تعقیب گسترده ، محسین تالوکدار 28 ساله را از جنوب شرقی منطقه سانامگانج دستگیر کردند. یک افسر پلیس آشنا به این پیشرفت به PTI گفت: “او اکنون در بازداشت ما است و منتظر مراحل قانونی بعدی است.”

اخبار

پس از ویروسی شدن تصویر کریکت در برنامه در “کلوب Amra Sobai” کلکته ، تالوکدار یکشنبه شب به طور زنده در فیس بوک رفت و یک قمه بزرگ را در دست داشت و تهدید به کشتن شکیب کرد و گفت که با افتتاحیه رویداد Puja احساسات مذهبی خود را صدمه می زند پایتخت بنگال غربی.

با این حال ، صبح زود ، Talkudar تهدید را کنار کشید و در یک فیلم زنده دیگر در شبکه های اجتماعی عذرخواهی کرد و سپس مخفی شد. وی بعداً در منطقه همسایه سانامگانج ردیابی شد. همسرش قبلاً برای بازجویی بازداشت شده بود.

این کریکت 33 ساله در پستی در فیس بوک ، افتتاحیه puja pandal را تکذیب کرد. وی گفت كه آن را شهردار كلكتا ، فرهاد حكیم ، افتتاح كرد.

“رسانه ها ، شبکه های اجتماعی در همه جا پر شده بود که من برای افتتاح یک مراسم puja به کلکته رفتم که در واقع دلیل بازدید من نبود و من پاجوش را افتتاح نکردم.

شکیب روز دوشنبه در این پست گفت: “این puja توسط فیرهاد حکیم ، شهردار کلکتا افتتاح شد. در کارت دعوت من به وضوح ذکر شده بود که من مهمان اصلی puja نیستم.”

شکیب گفت از آنجا که چند سال در Kolkata Knight Riders بازی کرد ، “مردم آنجا من را می شناسند و دوست دارند و صحنه ای که برنامه من در آن برگزار شد ، کنار puja pandal بود اما هیچ بحث مذهبی در مورد آن بحث نشده بود.”

“در حالی که داشتم به ماشین برمی گشتم ، مجبور شدم از طریق پاندل عبور کنم ، زیرا سایر راه های خروج مسدود شده بود. در آنجا برای چند ثانیه متوقف شدم و همانطور که جمعیت و برگزارکنندگان درخواست کردند ، شمعی روشن کردم که اکنون احساس می کنم که اشتباه انجام شده ، “او گفت.

با این حال ستاره کریکت نیز با عذرخواهی ، گفت او یک “مسلمان تمرین کننده است و همیشه سعی در پیروی از آداب و رسوم مذهبی دارد (و) لطفا اگر من کار اشتباهی انجام داده ام مرا ببخش”.

شکیب پنجشنبه گذشته برای اهداف تجاری به کلکته رفت و سپس در یک جشنواره کالی پوجا در منطقه کاکورگاچی کلکته واقع شد.

تبلیغ شده

بر اساس گزارش رسانه ها ، پریش پل ، کنگره Trinamool MLA ، که سازمان دهنده اصلی مرحله Kali Puja در کلکته بود ، گفت که شکیب به هیچ وجه هیچ افتتاحیه ای را انجام نداد و او فقط روی صحنه بلند شد ، به حاضران خطاب کرد و شمع روشن کرد.

“کلاب آمرا سوبای” کلکته در هفت سال گذشته میزبان کالی پوجا بوده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله