مردانی که در کشتی کریکت بازی می کنند، راهی نابغه برای جلوگیری از سقوط توپ به دریا پیدا می کنند. تماشا کردن

نیاز مادر اختراع است. این بیانیه برای همه جنبه های زندگی از جمله ورزش اعمال می شود. همین امر در طول یک مسابقه سرگرم کننده کریکت در یک کشتی قابل مشاهده بود. شوق کریکت بسیار زیاد است و در یک بازی که روی عرشه کشتی در حال انجام بود دیده شد. با این حال، زمانی که یکی از ضربه‌زنان ضربه‌ای بلند زد، توپ به نظر افتاد که در دریا افتاده است. اما نشد. یک ایده ساده و در عین حال نابغه وجود داشت که مانع افتادن توپ در دریا شد. مردها توپ را به طناب بسته بودند که ریکاوری را برای آنها آسان می کرد.

تماشا کنید: مردانی که در کشتی بازی می کنند راهی برای جلوگیری از سقوط توپ به دریا پیدا می کنند

در مورد کریکت، پس از جام جهانی 2022 T20، جایی که هند نتوانست از مرحله نیمه نهایی فراتر برود، بحث هایی در مورد اینکه آیا نیاز به معرفی خون و ایده های تازه در تیم T20I وجود دارد وجود دارد. بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که هاردیک پاندیا به‌عنوان کاپیتان هندی T20I پس از جام جهانی فرصت‌های منظمی پیدا می‌کند، نشانه‌ای در این راستا است. در حالی که بحث ها در این زمینه ادامه دارد، راوی شاستری، سرمربی سابق هند پیشنهاد کرده است که وقت آن است که به جوانان فرصتی برای حضور در تیم T20I بدهیم. در بحثی در ESPNCricinfo، یکی از اعضای میزگرد پرسید: “شوبمن گیل، یاشاسوی جیسوال، هاردیک پاندیا در شماره 3، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما، جیتش شارما، تیم بسیار تازه ای از گذشته، آیا آنها به 6 نفر برتر می رسند؟”

شاستری پاسخ داد: “مطمئناً، اگر آنها باید به این خطوط فکر کنند، باید همین الان آنها را خون کنند. بازیکنانی مانند ویرات کوهلی، روهیت شارما، آنها ثابت شده اند. اما من به آن سمت خواهم رفت تا آنها به دست بیاورند. فرصت ها و قرار گرفتن در معرض، در حالی که شما Virats و Rohits را برای یک روز کریکت و کریکت آزمایشی تازه نگه می دارید. تمرکز شما در آنجا، با چنین تجربه ای، باید به سمت تست کریکت، کریکت توپ قرمز برای مسابقات قهرمانی تست جهانی آینده حرکت کند. بسیار شبیه به جایی که ساچین، راهول و سوراو بودند و لاکسمن.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله