مدیر تیم مرسدس می گوید: “لوئیس همیلتون مثبت-کرونا ویروس” عالی نیست “


تووتو ولف ، رئیس تیم مرسدس ، روز جمعه ، قهرمان جهانی فرمول یک ، لوئیس همیلتون ، که ویروس کرونا تشخیص داده شد ، با این بیماری دست و پنجه نرم می کند و برای مسابقات جایزه بزرگ هفته آینده ابوظبی در آینده شک دارد. این قهرمان هفت بار آخر هفته گذشته برنده جایزه بزرگ بحرین شد و پس از بیدار شدن از خواب روز دوشنبه با علائم خفیف ، از حضور در مسابقات جایزه بزرگ یکشنبه ساخیر محروم شد. 35 ساله اکنون طبق پروتکل های تعیین شده به مدت 10 روز در مرحله انزوا است.

اخبار

جلف جورج راسل ، جانشین همیلتون ، در تمرین افتتاحیه ، یک وقت گذرنده فوق العاده را انجام داد ، ولف گفت: “او عالی نیست.”

“Covid-19 چیزی است که شما نباید آن را آسان بگیرید و او در دستان ایمنی است. این مهمترین چیز است ، اما این روزهای ابتدایی است که خیلی خوب نیست.”

وولف در گفتگو با Sky Sports F1 گفت که همیلتون هنوز از “علائم خفیف” رنج می برد و ناامیدی زیادی را در از دست دادن آخر هفته مسابقه برای اولین بار در حرفه F1 خود از زمان حضور در استرالیا در سال 2007 تجربه می کند.

“همانطور که می توانید تصور کنید ، یک راننده مسابقه از اتومبیل خود خارج شود … آن را با کوید ترکیب کنید ، ترجیح می دهد در آنجا بنشیند (با اشاره به سمت گاراژ مرسدس).”

وقتی همیلتون 10 روز انزوا را به پایان برد ، چهارشنبه و پنجشنبه آینده باید آزمایش دیگری از Covid-19 را پشت سر بگذارد تا اطمینان حاصل کند که قبل از رویداد ابوظبی که از جمعه برگزار می شود ، کاملاً واضح است.

اگر نتواند از پس آن برآید ، به نظر می رسد راسل پس از سه دهم ثانیه زودتر از جمعه پشت سر گذاشتن راننده شماره 2 مرسدس والتری بوتاس ، در موقعیت عالی برای استفاده قرار دارد.

“او (راسل) در آنچه ما از او انتظار داریم در یک دور یک کار واقعاً محکم ارائه داد.

“ایجاد معیار دشوار است زیرا والتتری ماشین خود را زود شکست و برای او دشوار بود که آن را به درستی متوقف کند.

تبلیغ شده

“او حتی دویدن را متوقف کرد ، بنابراین ما والتری را در ماشین مناسب نمی دیدیم ، اما این برای کاهش عملکرد جورج برای اولین بار در ماشین نیست. خوب بود.”

همیلتون سومین راننده امسال است که به دلیل Covid-19 ، به دنبال دو نفره Racing Point ، سرخیو پرز و لنس استرول ، یک مسابقه را از دست می دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله