محمودالله بنگلادش آزمایش های مثبتی را برای ویروس کرونا ، از دست دادن پلی آف لیگ سوپر لیگ پاکستان ارائه می دهد

محمودالله بنگلادشی آزمایش های مثبتی را برای ویروس کرونا ویروس ، از دست دادن پلی آف لیگ سوپر لیگ پاکستان

محمودالله کاپیتان T20I بنگلادش آزمایش ویروس کرونا مثبت است.© خبرگزاری فرانسه


محمودالله کاپیتان T20I بنگلادش آزمایش ویروس کرونا مثبت است و از 14 نوامبر در مرحله پلی آف سوپرلیگ پاکستان (PSL) غایب خواهد بود. PSL 2020 اولین رویدادی بود که از زمان تأسیس آن در 2016 به طور کامل در پاکستان برگزار می شد. پنجمین دوره در کراچی آغاز شد. در 20 فوریه قبل از آنکه ویروس کرونا ویروس را در 17 مارس متوقف کند ، چهار مسابقه باقی مانده (پلی آف) این مسابقات در 14 ، 15 و 17 نوامبر در کراچی برگزار می شود. محمودالله پس از دو نتیجه مثبت خود را منزوی کرده است.

اخبار

“من با نتیجه مثبت آزمایش Covid در 6 نوامبر متعجب شدم. به جز کمی سرماخوردگی تب و علائم دیگری نداشتم. چیزی بیش از این. من دیروز برای بار دوم آزمایش کردم و آن همچنین مثبت ظاهر شد. “ESPNcricinfo به نقل از محمودالله گفت.

وی افزود: “اکنون در یک اتاق جداگانه استراحت می کنم. کمی نگران همسر و فرزندانم هستم. من به دنبال دعای همه برای بهبود سریع و سلامتی خانواده ام هستم.”

حق امتیاز PSL ، سلطان سلطان ، محمودالله را به جای معین علی همه کاره انگلیس امضا کرده بود و وی قرار بود روز دوشنبه داکا را ترک کند.

تبلیغ شده

ESPNcricinfo به نقل از محمودالله گفت: “ناامیدکننده است که شانس بازی در PSL را از دست بدهم. این یک تورنمنت رقابتی است. فرصت خوبی بود که چند مسابقه در آنجا برگزار کنم.”

کاپیتان افزود

مباحث ذکر شده در این مقاله