محمد الننی در حالی که استراحت بین المللی در موارد برتر لیگ برتر COVID-19 مشاهده می شود ، مثبت ارزیابی می شود


محمد الننی هافبک آرسنال و مصر آزمایش Covid-19 را مثبت اعلام کرده است ، نماینده او روز دوشنبه اعلام کرد ، زیرا ارقام منتشر شده توسط لیگ برتر نشان می دهد که موارد زیادی با وقفه بین المللی افزایش چشمگیری داشته است. در حال حاضر مورد علاقه باشگاه های لیگ برتر به دلیل خطر آسیب دیدن بازیکنان اصلی نیست ، بعید به نظر می رسد که با توجه به نتایج آخرین دوره آزمون های هفتگی 9-15 نوامبر ، خلق و خوی مانند مایکل آرتتا ، بازیکن آرسنال و دیگر ر fellowسای تیم برتر او ، بهبود یابد. نمایش لیگ برتر 16 مورد مثبت ویروس کرونا را از 1،207 بازیکن و کارکنان تست شده برگردانده است.

اخبار

این در مقایسه با چهار مثبت از 1،646 تست در هفته 2-8 نوامبر و بالاترین سطح هفتگی قبلی با 10 مثبت است.

و گرچه بازیکنانی که در آن زمان از وظایف بین المللی خارج بودند ، در آخرین آمار لیگ برتر قرار نمی گرفتند ، اما اکنون ممکن است این نگرانی وجود داشته باشد که تأثیرات ناگوار بازیکنانی که از سفرهای طولانی مدت بازگشت می کنند ، منجر به افزایش گزارش شده است موارد

کسانی که آزمایش مثبت داشتند ، به مدت 10 روز خود را منزوی می کنند.

همانطور که از مدتها پیش سیاست آن انجام شده بود ، لیگ برتر از نام بردن از باشگاهها یا افراد درگیر خودداری کرد.

اما آلن نازمی ، نماینده الننی در توئیتر خود نوشت: “الننی مثبت Cov19 به زودی خوب می شود.”

در همین حال ، اتحادیه فوتبال مصر در یک پست فیس بوکی تأیید کرد که الننی در حال انزوای مطابق با پروتکل های پزشکی است.

نتیجه Covid-19 او تنها سه روز پس از اعلام نتایج اعلام شد که محمد صلاح ، بازیکن لیورپول نیز در حالی که در مصاف با مصر کار می کرد ، آزمایش مثبت کرده است.

EFA گفت: “نتایج سواب پزشکی که تیم ملی هنگام ورود به توگو انجام داد ، همه موارد منفی نشان داد ، به جز محمد الننی بازیکن آرسنال ، که نتیجه او بدون هیچ گونه علامتی مثبت ظاهر شد.”

“بازیکن بلافاصله شروع به اجرای پروتکل پزشکی ویژه برای افراد آلوده به Covid-19 کرد.”

یک تیم مصری بدون صلاح روز شنبه در اولین بازی از دو مسابقه انتخابی جام ملت های آفریقا 2021 بین دو کشور ، توگو را 1-0 در قاهره شکست داد.

صلاح در این فصل هشت گل لیگ برتر برای لیورپول به ثمر رسانده است.

اگر او به حاشیه برود ، این یک ضربه برای لیورپول ، قهرمان لیگ برتر است ، که در اوایل فصل هنگامی که وی آزمایش آزمایش ویروس کرونا را انجام داد ، از سادیو مانه مهاجم سنگال محروم شد ، اگرچه او از آن زمان به تیم بازگشت.

یورگن کلوپ ، مدیر لیورپول ، پیش از این جو گومز ، مدافع خود را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه تاندون زانو که هفته گذشته در کار انگلیس بود ، از دست داد.

تبلیغ شده

این باشگاه می گوید گومز احتمالاً ماه ها از میادین دور خواهد بود.

سرخ ها پس از پاره شدن رباط های زانو در درگیری با جردن پیکفورد ، دروازه بان اورتون ، در ماه گذشته ، هزینه محرومیت از ویرگیل ون دیک ، مدافع اصلی تیم مرکزی را در نظر گرفتند.

مباحث ذکر شده در این مقاله