مارکوس استوینیس می گوید ویرات کوهلی برای تور استرالیا “انگیزه فوق العاده ای” خواهد داشت


مارکوس استوینیس ، بازیکن سرتاسر استرالیا گفت که ویرات کوهلی ، ناخدا هند ، برای یک تور کوتاه در Down Under “انگیزه اضافی” خواهد داشت ، زیرا چوب بازی همیشه آماده است “110 درصد” خود را در هر بازی که انجام می دهد. Kohli پس از اولین آزمون در آدلاید پس از اعطای مرخصی پدری BCCI به او بازگشت. هند و استرالیا ابتدا در ODI و T20I شاخهای یکدیگر را قفل می کنند و سپس هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند. “نگران ویرات نباشید ، او برای هر بازی که حضور دارد سرگرم است. بله ، شاید انگیزه اضافی وجود داشته باشد ، اما فکر نمی کنم انگیزه اضافی بیش از 110٪ باشد. پس بیایید ببینیم. من مطمئن هستم که او ESPNcricinfo به نقل از استوینیس گفت: “او برای تولد بچه اش به خانه می آید ، که از نظر من تصمیم درستی است. بنابراین من مطمئن هستم که او انگیزه بیشتری خواهد داشت.”

اخبار

طبق گفته همه جانبه ، میزبان ها همه استراتژی های خود را برای تیم هند آماده کرده اند.

“ما به طور قطع استراتژی های خود را بدست آورده ایم ، مواردی داشته ایم كه در گذشته م workedثر بوده اند ، و در مواقعی دیگر همین برنامه ها جواب نداده و او چند اجرا كرده است. بدیهی است كه او بازیكنی عالی است و با همه اینها بازیکنان خوب ، شما آنچه می خواهید انجام می دهید ، برنامه های خود را دارید و در روز ، رقابت فوق العاده ای پیدا می کنید و امیدوارید که همه چیز در کنار زمین شما باشد ، “استوینیس گفت.

استوینیس در پشت عملکرد خود به سری ODI می رود که تیمش دهلی پایتخت را به فینال لیگ برتر هند هدایت می کند. او 17 بازی انجام داد و 352 دوش با ضربات 148.52 به ثمر رساند و همچنین با سوزاندن 13 ویکت توپ را تحت تأثیر قرار داد.

“من امیدوارم که این فرم را به تابستان ادامه دهم ، اما هیچ چیز واقعاً خیلی متفاوتی وجود ندارد (کاری که من انجام داده ام). استراحت عالی بود – همانطور که با Covid بد بود – بازگشت بسیار تازه خوب بود در تمام این مسابقات احساس می کنم قبل از اینکه در انگلیس هم شرکت کنم در انگلیس خوب پیش می رفتم ، بنابراین امیدوارم که نتایج همچنان برای من پیش بیاید. “

تبلیغ شده

استوینیس افزود: “اما این به ما کمک کرد که تیم خوبی داشتیم ، تیم فوق العاده ای داشتیم. من بسیار خوش شانس بودم که در تیمی با ریکی پونتینگ که مربی ما بود ، هم تیمی کردم.”

اولین ODI این سری سه مسابقه در سیدنی کریکت زمین در تاریخ 27 نوامبر برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله