لیگ ملت های یوفا: بریس تیمو ورنر با پیروزی 3-1 مقابل اوکراین آلمان را به بالای گروه صعود کرد


تیمو ورنر مهاجم چلسی روز شنبه در بازگشت به لایپزیگ دو گل به ثمر رساند زیرا آلمان با پیروزی قانع کننده 3-1 مقابل اوکراین در رده نخست گروه خود در لیگ ملت ها قرار گرفت. ورنر پس از چهار سال حضور در تیم RB Leipzig در ژوئیه گذشته به تیم لیگ برتری پیوست ، در درهای بسته در Red Bull Arena نقش اصلی را بازی کرد.

اخبار

ورنر به ZDF گفت: “من چهار سال خوب در اینجا داشتم و بازگشت به اینجا و پیروزی بسیار سرگرم کننده بود.”

وی با محرومیت تونی كروس و مصدومیت جوشوا كیمیمچ از ناحیه زانو از مصدومیت زانو گفت: “ما چند بازیکن گمشده داشتیم” ، و این باعث می شود ریشه ما سخت شود.

وی با اشاره به بازی افتتاحیه آلمان در یورو 2020 برابر فرانسه ، قهرمان جهان در مونیخ طی هفت ماه ، افزود: “اما ما زمان کافی برای پیشرفت را داریم.”

این پیروزی آلمان در 12 بازی گذشته خود بدون شکست و در رده نخست گروه لیگ ملت ها قرار دارد که یک امتیاز بالاتر از اسپانیا در رده دوم است و تیم ها باید روز سه شنبه در سویا دیدار کنند.

سرمربی تیم ملی آلمان ، یواخیم لوو ، گفت: “ما در نیمه اول سرعت زیادی داشتیم ، بازی را بعد از وقفه کنترل کردیم ، حتی اگر در بعضی از مواقع مالکیت توپ زیاد داشته باشیم.”

در مجموع ، ما باید از برد خوشحال باشیم. “

اوکراین با برتری زودهنگام رومان یارمچوک که دفاع آلمانی را در حال چرت زدن به ثمر رساند.

میزبان با سه گل بی پاسخ لروی سانه و ورنر که هر دو نیمه را به ثمر رساند ، غر زد و یک پیروزی شایسته را به ثبت رساند.

این بازی تنها ساعت ها قبل از شروع بازی پس از قرنطینه شدن پنج تیم اوکراین پس از آزمایش مثبت برای Covid-19 در روز جمعه تأیید شد.

با این حال ، آزمایشات بیشتر در روز شنبه هیچ مورد جدیدی از ویروس کرونا نشان نداد.

کاپیتان آلمانی مانوئل نویر 95مین بازی خود را انجام داد و برابر رکورد سپ مایر برای یک دروازه بان آلمان بود ، با این وجود ستاره بایرن مونیخ تنها پس از 12 دقیقه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

اولکساندر زوبکوف ، مهاجم اوکراین در منطقه به زمین رفت اما توانست توپ را به سمت یارمچوک که تیمش را به جلو شلیک کرد ، عقب بکشد.

اوکراین اسپانیا و سوئیس را شکست داده بود و در میان آلمانی ها چهره عصبی زیادی وجود داشت که اکنون در 7 بازی تاکنون در سال 2020 فقط یک کلین شیت نگه داشته است.

با این حال ، نتیجه کوتاه کوتاه شد.

لئون گورتزکا یک ضد حمله ایجاد کرد و سانه را آزاد کرد ، او در دقیقه 23 ضربه خود را به دور دروازه بان و کاپیتان دروازه بان اوکراین اندری پیاتوف شکست.

گورتزکا گل دوم آلمان را هنگامی که پاس خود را فقط از دور بازوهای کشیده پیاتوف بلند کرد ، خلق کرد.

ورنر منتظر بود تا از فاصله کمتر از یک متر به خانه برود تا 33 دقیقه میزبان را پیش اندازد.

ورنر در مورد کار فوق العاده گورتزکا در ساخت ، گفت: “زدن گل برای من آسان بود ، اما کار او در ساخت و ساز واقعا خوب بود.”

آلمان دقیقاً پس از وقفه زندگی می کرد ، وقتی شوت اولکساندر زینچنکو ، هافبک منچسترسیتی انحراف پیدا کرد و با ضرب و شتم نویر دروازه را قطع کرد.

ورنر پس از شروع حرکت ایلکای گوندوگان که ماتیاس گینتر را در پاسکاری که ستاره چلسی در دقیقه 64 به خانه شلیک کرد ، گل خود را دو برابر کرد.

تبلیغ شده

این بازیکن 24 ساله اکنون در 34 بازی برای آلمان 15 گل دارد.

با این حال ، هیچ شانسی برای هت تریک وجود نداشت چون او در 15 دقیقه آخر جای خود را به جولیان براندت داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله