لیگ ملت های یوفا: اولیویه ژیرود دو بار موفق شد گلزنی کند فرانسه دوباره سوئد را شکست دهد


اولیویه ژیرو همچنان رکورد قابل توجه گلزنی خود در فرانسه را به ثمر رساند زیرا دارندگان جام جهانی از عقب عقب افتادند تا سوئد را در لیگ ملت های یوفا با نتیجه 4-2 شکست دهند. ضربه زودهنگام ویکتور کلاسون باعث شد تا تیم میهمان در ورزشگاه دو فرانسه پشت درهای بسته برتری پیدا کند ، اما ژیرود خیلی زود نتیجه را به تساوی کشاند و بنجامین پاوارد فرانسه را قبل از نیمه وقت پیش انداخت. سپس ژیرود با ضربه سر Kylian Mbappe با ضربه سر به گل رسید و نتیجه 3-1 را پیش از رسیدن ساعت به ثمر رساند و در 105 بازی برای تیمش 44 گل به ثمر رساند. کینگزلی کومان گل آخر فرانسه را پس از اینکه رابین کوئیسون گل دوم سوئد را زد ، به ثمر رساند.

اخبار

جیرود که اخیراً تعداد گلهای میشل پلاتینی را با 41 گل برای Les Bleus پشت سر گذاشته است ، اکنون با رکورد 51 تیری هانری به 51 می رسد.

این بازیکن 34 ساله همیشه یکی از اعضای محبوب تیم فرانسوی نبوده اما با وجود حضور در حاشیه باشگاه چلسی که در این فصل فقط یک بازی را در لیگ آغاز کرده است ، به عنوان بازیکن اصلی مربی Didier Deschamps باقی مانده است. جام

ژیرود به ایستگاه تلویزیونی M6 گفت: “من عادت کرده ام که مورد تمسخر قرار بگیرم و مورد تمسخر قرار بگیرم. این فقط بخشی از تجربه زندگی حرفه ای من بوده است ، اما فقط باعث قدرتمندتر شدن من می شود.”

فرانسه پیشتر مقام اول لیگ A را کسب کرده بود ، گروه 3 بالاتر از دارندگان پرتغال ، بدین ترتیب در فینال لیگ ملت ها در اکتبر سال آینده راهی مسابقات شد.

در همین حال ، سوئد پس از کرواسی در رده آخر گروه قرار گرفت و برای دوره بعد به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

آنها بدون مربی جان آندرسون به پاریس آمدند ، که پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا در حال انزوا بود ، اما در دقیقه چهارم که ضربه محکم Claesson با انحراف زیادی از رافائل واران وارد دروازه شد ، پیش افتاد.

با این حال ، مارکوس تورام ، مهاجم بوروسیا مونشنگلادباخ که اولین بازی کامل خود را در هفته گذشته مقابل فنلاند انجام داد ، ژیرود را راه اندازی کرد تا در دقیقه 16 بازی را به تساوی بکشاند.

تورام بار دیگر درگیر این مسئله شد كه فرانسه در دقیقه 36 به گل برتری رسید ، همانطور كه ​​بعد از دویدن سریع به منطقه بود كه توپ به پاوارد رسید تا دومین گل بین المللی خود را با ضربه ای از گوشه دور به ثمر برساند.

در دو بازی قبلی فرانسه پس از فراخواندن با وجود مصدومیت از ناحیه همسترنگ در بازی برای پاری سن ژرمن ، بدون استفاده از این بازیکن ، مباپه قبل از یک ساعت تورام را تعویض کرد و در عرض یک دقیقه با عبور از ژیرود نتیجه را 3-1 کرد.

تبلیغ شده

كوئیسون تعویضی سوئد را امیدوار كرد كه در دقیقه 88 بازی را به 3-2 برگرداند و میهمانان می دانستند كه با از دست دادن كرواسی مقابل پرتغال ، گل تساوی می تواند آنها را در لیگ A حفظ كند.

دروازه بان رابین اولسن جلو آمد تا در یک ضربه ایستگاهی در عمق حمله به حمله اضافه شود ، اما فرانسه خطوط خود را پاک کرد و به جلو شکست ، و به کومان تعویضی اجازه داد تا دروازه خالی شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله