لیگ ملت های یوفا: اسپانیا برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها شکست تاریخی را از آلمان متحمل شد


اسپانیا روز سه شنبه آلمان را با بدترین شکست در 89 سال گذشته روبرو کرد زیرا پیروزی خیره کننده 6-0 در سویل آنها را به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها رساند. آلمان از زمان شکست مقابل اتریش در همان بازی دوستانه در سال 1931 تاکنون به این ضرب و شتم سنگین نبوده است. “تونی کروس ، هافبک آلمانی گفت:” این آسیب دید. “تیم اسپانیا در هر نوبت به ما نشان داد که چگونه کار انجام شده است – با توپ و بدون توپ.” سرژ گنبری افزود: “هیچ بهانه ای وجود ندارد. اکنون ما می دانیم که در کجا ایستاده ایم.”

اخبار

اسپانیا به همان اندازه عالی بود که آلمان در سویل بسیار ناخوشایند بود ، جایی که فران تورس برای توجیه شهرت خود به عنوان یکی از جذاب ترین چشم اندازهای فوتبال هت تریک درخشانی انجام داد.

آلوارو موراتا و رودری نیز هدف قرار گرفتند که حتی قبل از پایان نیمه وقت 3-0 شود و در حالی که سرخیو راموس با فشار از ناحیه همسترینگ از زمین خارج شد ، آلمان نتوانست روند را مهار کند.

در عوض ، تورس دو مورد دیگر را به دست آورد و میکل اویارزبال در اواخر مسابقه یک ششم را اضافه کرد تا آخرین شکست سنگین آلمان را در آخرین شکست خود بدست آورد ، و تنها یک شکست با شکست 9-0 توسط آماتورهای انگلیس در سال 1909 بود.

یوآخیم لوو برنده آلمان در جام جهانی در سال 2014 بود اما پس از 14 سال مسئولیت ، حتی پس از تحقیری مانند این تحت فشار جدی قرار خواهد گرفت.

لوو گفت: “شبی بود که ما هیچ کاری را به خوبی انجام ندادیم.” “ما در هر نبرد مهمی شکست خوردیم.”

لوو در پاسخ به این س ifال که آیا کارش تحت تهدید است ، گفت: “من به بازیکنان اعتماد دارم. آنها تیم جوانی هستند. من نگران شغل خود نیستم.”

– “کامل” شورش اسپانیا را اجرا کنید –

با این حال ، همانطور که نتیجه یک دوره درون گرایی آلمان را برمی انگیزد ، اسپانیا سرانجام با هدایت لوئیس انریکه عملکردی را ارائه داد تا آنها را به عنوان مدعی اصلی در مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان آینده امیدوار کند.

آنها در چهار مرحله نهایی لیگ ملت ها به فرانسه می پیوندند که در اکتبر سال آینده برگزار می شود.

لوئیز انریکه گفت: “این یکی از بهترین و کاملترین مسابقات تیم ملی اسپانیا بود.”

پیش از چند هفته حساس برای باشگاهش ، راموس برای معالجه به رئال مادرید بازگشت. سرجیو کانالس ، هافبک رئال بتیس نیز از ناحیه همسترینگ از بین رفت.

لوئیز انریکه گفت: “آسیب دیدگی ها جزئی است و امیدوارم برای مدت کوتاهی برطرف شود.”

آلمان در نیمه اول هرگز جای پایی پیدا نکرد ، رویکرد منفعلانه آنها کاملاً در تضاد با تهاجم ، شدت و سرعت اسپانیا بود.

اما دروازه بان به طرز شگفت آوری ساده بود ، موراتا پس از تنها ماندن با یک نشانگر کاملاً نامناسب در گنابری در پشت دروازه ، به گوشه ای رفت.

تورس در جناح راست باعث ویرانی شده بود زیرا او یک شوت از راه دور شلیک کرد ، و سپس برای موراتا عبور کرد تا ضربه بزند ، فقط به این دلیل که مهاجم آفساید نادرست اعلام شد. شوت دیگر تورس با شوت راست مانوئل نویر تکذیب شد.

اما روزنه ها مدام می آمدند و آلمان تسلیم می شد. ارسال اولي كوئه در مقابل دروازه با ضربه سر كوكه روبرو شد و تورس قبل از ضربه زدن به گوشه فوقاني خود را در پست دقيق ثابت كرد.

با یک نگاه سرانگشتی درخشان از رودری ، این ضربه را سه بار قبل از نیمه کاره به ثمر رساند و اگرچه آسیب دیدگی راموس ممکن بود آلمان را به یک راه بازگشت بازگرداند ، اما در عوض اسپانیا آشوب ایجاد کرد.

اولمو می توانست قبل از اینكه تورس این كار را انجام دهد ، چهار ضد حمله كند و ضد حمله ضد حمله ای به پایان برسد كه خوزه لوئیس گایا به جلو حمله كند و وینگر را به گل تبدیل كند تا دروازه اش باز شود.

موراتا در حالی دیگر از دسترس عبور نمی کرد که یک گاز صعودکننده گایا داشته باشد در حالی که یک حرکت جنجالی اسپانیا سزاوار یک گل بود ، اما تورس پس از یک ضربه عقب کوکه هدف را از دست داد.

تبلیغ شده

نگراني آلمان اين بود كه 19 دقيقه مانده بود كه تورس هت تيك خود و پنجمين گل اسپانيا را بست و زمين کاملا باز شد و او با سرعت بالا زد و ضربه کرنر را زد.

فقط یک هدف دیگر برای رسیدن وجود داشت ، اویارزبال یک حرکت نرم و اسپانیا دیگر را در محوطه جریمه به پایان رساند و سرانجام به خجالت آلمان پایان داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله