لیگ قهرمانان اروپا: اوله گونار سولسکایر با ناراحتی “غیرقابل بخشش” دفاع می کند در حالی که منچستر یونایتد دچار شوک بساق شهیر استانبول می شود


سرمربی منچستر یونایتد ، اوله گونار سولسکایر ، در دفاع از تیم ناخوشایند خود “نابخشودنی” را شکست داد زیرا آنها به شکست شرم آور 2-1 لیگ قهرمانان مقابل باسباک شهیر استانبول در روز چهارشنبه سقوط کردند. یونایتد که در سطح پایین لیگ برتر به سر می برد ، پس از پیروزی چشمگیر برابر پاری سن ژرمن و فرومایه 5-0 تیم RB لایپزیگ ، این بازی را به عنوان علاقه مندی های قطعی آغاز کرد. اما شکست در ترکیه – اولین برد لیگ قهرمانان در مرحله گروهی برای باساخ شهیر – فشارها را بر سر رئیس نروژی ، که تیمش از نظر الهام و خط دفاعی در استانبول کوتاه به نظر می رسد ، جمع می کند. سه بار قهرمان اروپا بدجوری در معرض استراحت قرار گرفتند زیرا دمبا با و ادین ویسکا ، مهاجم سابق چلسی یک کوسن دو گل به تیم میزبان دادند.

اخبار

یونایتد وقتی اندکی قبل از نیمه وقت با ضربه سر آنتونی مارسیال از کسری بازی می کاهد ، خود را امیدوار کرد.

اما با وجود تغییرات متعدد در نیمه دوم و مجموعه ای از استعدادهای تهاجمی ، تیم کم فروغ سولسکایر نتوانست راهی برای دفاع سازمان یافته باشاکشهیر پیدا کند.

این نتیجه به طولانی ترین برد خارج از خانه منچستریونایتد در تمام مسابقات تاریخ خود – 10 پیروزی متوالی – خاتمه یافت و اولین شکست خارج از خانه در 19 مسابقه از زمان باخت در ژانویه در لیورپول در لیگ برتر بود.

سولسکایر گفت عملکرد مقابل تیم سخت کوش ترک به اندازه کافی خوب نبود.

او به BT Sport گفت: “آنها مثل شما در اروپا دو گل به ثمر رساندند كه از دفاع كافي دفاع نكنيد.”

“اولین مورد این است که ما یک گوشه کوتاه بازی می کنیم و انسان بالای سر را فراموش می کنیم. این غیرقابل بخشش است. مورد دوم نیز ، ما برای مقابله با مطبوعات خیلی منظم نیستیم.”

وی افزود: “شما در لیگ قهرمانان حاضر نمی شوید و سه امتیاز کسب می کنید.” “آنها تیم خوبی سازمان یافته هستند و ما به اندازه کافی خوب نبودیم. این همین است.”

– هرج و مرج دفاعی –

یونایتد بازی را در منطقه راحتی آغاز کرد ، بدون اینکه نشانه ای از هرج و مرج دفاعی باشد تا مقابل جمعیت کوچک اما پر سر و صدایی بیاید.

لوک شاو با پای چپ خود توپ را از بالای دروازه دور کرد اما یونایتد ، با مارکوس راشفورد و مارسیال در جلو ، نفوذ نداشت.

تیم میزبان پس از آگاهی و سازماندهی ضعیف ضعیف ، در دقیقه 12 جلو افتاد و باعث شد تا Ba ، مهاجم بدون سر و صدا چلسی ، یک توپ بلند را جمع کند و از نیمه راه برای رسیدن به گل مسابقه دهد ، که توسط Nemanja Matic عقب افتاد.

Axel Tuanzebe ، که در پاریس تحت تأثیر قرار گرفت ، پس از اینکه Ba را عقب کشید ، اما با کارت زرد فرار کرد ، لحظه ای قلبش را متوقف کرد.

باسك شهیر همچنان تهدیدآمیز باقی ماند و یونایتد با نگرانی از پشت باز شد و 5 دقیقه قبل از نیمه وقت مهمانان دوباره چرت زدند.

دنیز توروک مالکیت خوان ماتا را در سمت چپ دزدید و به جلو دوید و با ارسال صلیبی که با پا عبور کرد و ویسکا دین هندرسون را شکست داد ، اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را به جای داوید دی خیا انجام داد.

یونایتد در دقیقه 43 هنگامی که مارسیال با ضربه سر شاو توپ را به سمت دروازه فرستاد ، به طور چشمگیری اختلاف را کاهش داد.

سولسکایر در این فاصله با Tuanzebe ارتباط برقرار کرد ، اسکات مک تومینای وارد زمین شد و ماتیچ کنار رفت تا در کنار هری مگوایر در پست دفاع میانی بازی کند.

یونایتد در ابتدای نیمه دوم بار دیگر از برتری سرزمینی برخوردار شد و یک ضربه آزاد توسط برونو فرناندس به بیرون رفت.

سولسکایر ادینسون کاوانی و پل پوگبا را به جای ماتا و دونی ون دی بیک پرتاب کرد تا انگیزه ای برای حمله ایجاد کند اما یونایتد متبحر برای ایجاد موقعیت های روشن تلاش کرد.

در حالی که یونایتد به جستجوی راهی برای ادامه راه پرداخت ، میسون گرینوود به جای راشفورد وارد زمین شد.

آنها در زمان توقف به سختی به گل تساوی نزدیک شدند که Alexandru Epureanu خط را هک کرد اما نتوانستند یک امتیاز از گروه H را نجات دهند.

تبلیغ شده

به نظر می رسد یونایتد پس از بازی 6-1 توسط تاتنهام در ماه گذشته ، کرنر را چرخانده است ، اما آنها اکنون شکست های پی در پی مقابل آرسنال و بازاکشهیر متحمل شده اند.

سولسکایر که تیمش روز شنبه به اورتون سفر می کند ، گفت: “آنها (دو باخت) ما را بسیار عقب انداختند.” “هر بار که یک بازی فوتبال انجام می دهید ، یک بررسی واقعیت دریافت می کنید.”

مباحث ذکر شده در این مقاله